“Bra mat men lång väntetid”
Omdöme om Taste of India

Taste of India
Rankad som nr 12 av 143 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Vi fick vänta nästan 45 minuter från beställning tills maten serverades. När den kom var en av rätterna kall. När allt var serverat var maten väldigt god. Trevlig personal.

Tack Perni7

Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt middag och Vi valde 4 olika rätter som alla smakade väldigt bra. Vin och ölutbudet är skralt. Det tog mer än 15 minuter innan vi fick beställa vilket var konstigt då det var långt ifrån fullsatt. Betalar gör man i kassan. Det känns som om man var och åt lunch.

Tack Kassler66
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Maten var god, fick vad vi förväntade oss. Halvdassig lokal och servicen var låg. Ligger centralt på en lugn gata.

Tack TuristenN
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vår familj gillar indisk mat - det var självklart för oss att besöka detta ställe. Som sagt, inte värt omvägen, men helt ok mat.

Tack saidatrost
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Längtade efter indisk mat och fann den i Sundsvall. Väntetiden på maten var i längsta laget, ca 45 minuter. Men när våra kycklingrätter väl kom in var smaken himmelsk. Portionerna stora och priset överkomligt. Trevligt bemötande. Rekommenderas.

Tack pjpojken

Resenärer som tittade på Taste of India tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Taste of India? Berätta vad du tyckte!