“Vilken kväll! ”
Omdöme om E-street

E-street
Rankad som nr 6 av 154 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Vi hitta er på tripadvisor. Oj vilken mat! Och service!
Vi var ett gäng med olika smak och krav.
Vi åt förrätt, generösa portioner och smaka mycket bra.
Varmrätt beställdes surf n turf. Beställde mycket blodiga rare. Fick en medium. Det gjorde mig inget. Dom löste det smidigt och fort, fick extra pommes på besväret och en helt ny tallrik.
Vi var jätte mätt efter all mat. Fick beställa en lättare efterrätt som inte fanns på menyn utan besvär.

Helheten ger verkligen full pott!
Personalen super trevlig!
Hög klass på maten.
Bra dryckesförslag till maten.

Rekommenderar 100%

Tack frokensanna

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat! Beställde Surf N Turf oxfile & rödaräkor. God service. Extrem lång väntan på mat 55 minuter. Trevligt miljö med musik o mycket folk.

Tack Christa P
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

På Esplanaden i Sundsvall finns musikrestaurangen E Street. Inriktningen är internationell i medelpris klassen. Inredningen är trevlig och det finns två uteserveringar. Menyn är välbalanserad med fisk och kötträtter. Den här restaurangen är värt ett besök då kvaliteten på det som serveras är hög, servicen snabb och personalen trevlig. Då E Street är populär rekommenderas att bord bokas på hemsidan.

Tack Anders W
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Vi åt på E-Street i samband med en stand up-föreställning och hade ärligt talat inte så höga förväntningar på maten. Vi beställde deras moules frites (The E Street Mussle) och blev faktiskt förvånade. Supergott och rejäla portioner! Kommer absolut komma tillbaka till E-Street för att äta dem. Ett tips är att säga att ni vill ha dem redan när ni bokar bord, då de endast serveras efter tillgång. Personalen kan då ”paxa” ett visst antal portioner åt er.

Har även ätit lunchen och inte heller där finns det något att klaga på. Rejäl salladsbuffé och genomgående bra mat.

Tack andreasg662
Omdömet skrevs 27 juni 2018

Servering snabbt och bra, fiskrätter helt OK, val till olika potatisrätter och såser, snyggt upplagd tallriksservering.
Biff med kappa troligtsvis gjort på tidigare fruset biffkött, smakar vattningt.
Enklare men godkänt som matställe.

Tack Bill S

Resenärer som tittade på E-street tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt E-street? Berätta vad du tyckte!