“Testa musslorna!”
Omdöme om E-street

E-street
Rankad som nr 6 av 154 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Vi åt på E-Street i samband med en stand up-föreställning och hade ärligt talat inte så höga förväntningar på maten. Vi beställde deras moules frites (The E Street Mussle) och blev faktiskt förvånade. Supergott och rejäla portioner! Kommer absolut komma tillbaka till E-Street för att äta dem. Ett tips är att säga att ni vill ha dem redan när ni bokar bord, då de endast serveras efter tillgång. Personalen kan då ”paxa” ett visst antal portioner åt er.

Har även ätit lunchen och inte heller där finns det något att klaga på. Rejäl salladsbuffé och genomgående bra mat.

Tack andreasg662

Omdömet skrevs 27 juni 2018

Servering snabbt och bra, fiskrätter helt OK, val till olika potatisrätter och såser, snyggt upplagd tallriksservering.
Biff med kappa troligtsvis gjort på tidigare fruset biffkött, smakar vattningt.
Enklare men godkänt som matställe.

Tack Bill S
Omdömet skrevs 27 juni 2018

Jag hade aldrig ätit lamm så jag slog till och provade det eftersom jag hört av andra att det skulle vara gott där och tänk vad rätt dem hade ,,vilken smakupplevelse fantastiskt gott :)

Tack Lena S
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Var i Sundsvall över en helg och fick tips av bekanta att gå hit. Beställde kycklingen.. Måltiden kom i en hög med pommes och friterat dränkt i ost och salsa som påminde om taco sauce.. Inte alls vad jag förväntade mig för nästan 170:-. Sambon tog fish n chips. Stod att det var torskrygg men det var någon pressad variant, stor platt och trådig. Man märker att det är en nattklubb mer än restaurang. Servicen var ok.

Tack Linda J
Omdömet skrevs 17 juni 2018 från mobil enhet

Ett säkert kort när det gäller lunch ( har aldrig varit där på kvällen) Flera rätter att välja på, bordservering. Bra service och trivsamma lokaler.

Tack Malin N

Resenärer som tittade på E-street tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt E-street? Berätta vad du tyckte!