“Inte prisvärt”

ons 2/12
20:00
Rankad som nr 8 av 143 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Maten är ok, men väldigt snålt tilltagen. Servicen mkt bra med trevlig personal och mysig miljö. Lär dock välja ngt annat framöver. Var inte speciellt nöjd förra gången heller

Tack Gorkyman

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Orkar inte skriva ner alla superlativ utan säger bara.... Gå dit ha kul, ät, drick och njut ...

Bland det roligaste och njutbara i sverige för tillfället.

1  Tack pre69
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk ny meny där maten gav nya upplevelser med bra vinrekommendationer och goda drinkar. Rekommenderar särskilt fläsksida och tonfisken som jag verkligen kommer äta igen. Trevlig personal och allmänt skön stämning. Gå
Hit!

Tack lindalL1904TP
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Började med varsin smarrig och somrig drink och delade sedan 10 rätter på två vuxna och två barn och blev rejält mätta. Godast var tonfisken, lammet, fläsksidan, skagenröran och blomkålen.

Tack G7299BEpetras
Omdömet skrevs 28 juni 2020 från mobil enhet

Supergod broccoli med parmesan, välkomponerad smårätt!!! Sashimi och morot goda. KycklingTacon inte så
Spännande. En av beställda tapas i sällskapet glömdes bort, informerades inte om att en av två desserter inte var komplett (chokladmoussen var slut och utbytt mot smetana) när bad om dessertmeny utan fick veta det när vi bestämt oss, och substitutet var inte så gott.
Fin miljö en fin sommardag!

Datum för besöket: juni 2020
Tack 916emeliep

Resenärer som tittade på Udda Tapas Bar tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Udda Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!