Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
Expedia.com113 US$
ZenHotels.com116 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Trasig möbler, orenoverad gammalt kakel med brunt lager i badrummet. Tråkigt inrett med bege möbler och någon opassande jättetavla ovanför sängen. Nästan 2000 för en natt när extra säng tillkom. Nej för det priset kan jag inte rekommendera hotellet. Hellre ett prisvärt vandrarhem
Fy

Tack R6758ONmarial
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Hotellet ligger bra till, nära jrnvägen och centrum och vägar ut ur Sundsvall. Hotelelt är lite mörkt i receptionen och det är lång väntan på hissen. Men i övrigt är rummen bra, liksom receptionspersonalen. Frukosten intas en trappa upp med utsikt mot omgivningen, och innehållet r riktigt bra och gott.

• Restyp: Reste ensam
1  Tack Michael N
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Typiskt trestjärnigt hotell. Lite slitet med omoderna badrum, men rent och fräscht. Inget för den som vill ha en lyxig weekend, men helt ok för oss som bara var på genomresa. Praktiskt med ett litet kylskåp på rummet. (Tidigare minibar?)Trevlig personal i restaurangen.

Tack linaj660
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Ett enkelt hotell med bra service, bra service i både reception och baren. Bartendern mycket kompetent. God frukost med mycket variation. Läget på hotellet är superbra nära till allt. Tyst och lugnt!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack tesafranke
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Hotellet ger ett slitet intryck ifråga om ej underhållna och omoderna lokaler samt ostädade korridorer. Är snarare tre- och inte fyrstjärnigt sett till standard. Dock bra läge i förhållande till city.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Daniel A