Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Hotellet ger ett slitet intryck ifråga om ej underhållna och omoderna lokaler samt ostädade korridorer. Är snarare tre- och inte fyrstjärnigt sett till standard. Dock bra läge i förhållande till city.

1  Tack Daniel A
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Ventilation dålig. Varmt. Toalettpapper usel kvalite. Ingen städning under vistelsen. Men…rent och snyggt när vi kom och receptionspersonalen kanon. Däremot passa er för restauranten. God mat….men, De byggde falskt på notan och trots påpekande och justering låg det felaktig summa vid utcheckning.

1  Tack henrikmickos
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Allt var toppen så när som på för varmt rum och en trasig toasits.
Hittade en fläkt i skåpet efter andra dygnet, det hjälpte så att man kunde sova lite bättre.
Personalen är väldigt trevlig, alla hjälper till och har en positiv inställning som smittar av sig. Stort plus för det!

Tack bjarneundertun
Omdömet skrevs 8 juli 2021

Fin och snygg lobby, men rummet motsvarade inte alls förväntningarna. Trasigt repigt golv, sprucket tvättställ, dörrkarmar i behov av målning. Tråkigt rum överlag. Personalen var också väldigt oengagerad. Inte ett leende.

Tack soliz50
Omdömet skrevs 6 juli 2021 från mobil enhet

Rent rum men mycket dålig luft. God frukost med många val av rätter. Kvälls in checknings personalen hade kunnat haft ett trevligare bemötande, men bra bemötande vid utcheckning. Bra med garageplats nära hotellet. Ligger bra till i stan lätt att ta sig till och från E4an.

Tack Lotta E