Travelocity
Booking.com106 US$
ZenHotels.com116 US$
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Ventilation dålig. Varmt. Toalettpapper usel kvalite. Ingen städning under vistelsen. Men…rent och snyggt när vi kom och receptionspersonalen kanon. Däremot passa er för restauranten. God mat….men, De byggde falskt på notan och trots påpekande och justering låg det felaktig summa vid utcheckning.

Tack henrikmickos
Omdömet skrevs 9 juli 2021

Allt var toppen så när som på för varmt rum och en trasig toasits.
Hittade en fläkt i skåpet efter andra dygnet, det hjälpte så att man kunde sova lite bättre.
Personalen är väldigt trevlig, alla hjälper till och har en positiv inställning som smittar av sig. Stort plus för det!

Tack bjarneundertun
Omdömet skrevs 8 juli 2021

Fin och snygg lobby, men rummet motsvarade inte alls förväntningarna. Trasigt repigt golv, sprucket tvättställ, dörrkarmar i behov av målning. Tråkigt rum överlag. Personalen var också väldigt oengagerad. Inte ett leende.

Tack soliz50
Omdömet skrevs 6 juli 2021 från mobil enhet

Rent rum men mycket dålig luft. God frukost med många val av rätter. Kvälls in checknings personalen hade kunnat haft ett trevligare bemötande, men bra bemötande vid utcheckning. Bra med garageplats nära hotellet. Ligger bra till i stan lätt att ta sig till och från E4an.

Tack Lotta E
Omdömet skrevs 14 juni 2021

En övernattning med förbokad trerättersmeny. Jo, visst trodde vi maten skulle vara ok men vi hade absolut för låga förväntningar. Först; dom tre rätterna var helt valfria ur retaurangesn hela a la carte-meny. Väldigt bra. Så visar det sig att den två förrätter vi åt var i toppklass. En med blandad vit och grön sparris med diverse tillbehör och en med japanskt inspirerad råbiff. Läckert. Huvudrätter, torskrygg och hängmörad biff med fräscha rostade grönsaker, fint friterad färskpotatis respektive hemskuren pommes frites. Torsken saftig som föll perfekt i skivor och perfekt mör, saftig biff med rejäl köttsmak med dom umamitoner en hängmörad biff ska ha. Kan inte vara bättre. Efteråt en grand dessertvariand med hallonmousse, glass, brownietryffel, jodgubbar och marängsmulo, allt lagt på lagom utslingad kolasås. När överraskade en hotellrestaurang så positivt sist? För vår del väldigt länge sen. Och jo, hotellrummet är också mycket bra. Quality Hotel Sundsvall, bra jobbat.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack AndersPorsklev