Trip.com
SPARA 11 US$
Priceline130 US$
ZenHotels.com135 US$
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Ett mycket trevligt pch gott bemötande av personalen och maten på hotellet var super god och fräsch. Hotellrummet var helt ok. I sin helhet ett mycket bra hotell som varmt rekommenderas att besöka om inte annat för maten.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack C7707ALjohnh
Omdömet skrevs 30 september 2020

Detta hotell är underbart tycker jag. Otroligt trevlig personal, väldigt service minded. Bra priser i fina, rymliga rum! Väl värt priset.

Bra frukost där det finns något för alla.
Mitt i stan, nära till allt.

Personalen är glad, tillmötesgående och känslan är att de älskar sitt arbete, något som smittar av sig till oss gäster.

Ingenting att klaga på.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack hennrik
Linda Niia, Marknadsföring på Quality Hotel Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2020

Hej Henrik! Så roligt att se din fina recension om oss. Härligt att såväl rum som frukost var till belåtenhet! Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen som gäst hos oss snart igen! Till dess, må bäst!

Omdömet skrevs 16 september 2020

Vi bodde här 3 nätter. Fint bemötande vid ankomst med god service av personal i receptionen. Nära centrum skapligt stora rum. Jag förstår att man inte får rummet städat varje dag när man bor där 3 nätter men jag tycker att man kan kontrollera/tömma skräp-papperskorgar samt fylla på toapapper varje dag. Parkeringsgarage till vettigt pristillägg. Mycket bra variationsrik frukost. Det enda som finns att anmärka på på rummen är badrummet där det tyvärr luktar avlopp (8:e våningen Rum 824) men där har jag läst tidigare inlägg att dessa ännu inte är renoverade men är på gång.

Rumstips: Undvik rum mot huvudgatan.
Datum för vistelsen: september 2020
Tack Kurrelu
Omdömet skrevs 3 september 2020

En varm atmosfär välkomnar dig direkt i lobbyn. Väldigt trevlig och tillmötesgående personal bidrar ytterligare till ditt välbefinnande. Konferensmöjligheterna är utmärkta, med fantastisk service hela tiden.
På frokustbuffen saknar du ingenting, den är bland de bättre i klassen. Även lunchen håller en bra nivå.

Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack jorgendahlgren
Maja Rehnberg, Gästservice/reception på Quality Hotel Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2020

Hej Jörgen,

Tusen tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi otroligt mycket!

Hjärtligt välkommen tillbaka till oss!

Hälsningar,
Maja
Receptionen

Omdömet skrevs 2 september 2020

Bra läge - nära till allt, välskött och prisvärt. Gym finns med bastu (helt ok). Bra rum, trevlig personal och bra frukost. Ett extra plus var att det var mycket bra middag i restaurangen. Trevligt med bra avstånd och goda rätter. (Inte så många men alla vi provade var mycket bra.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack tantrav11

Hej!

Tusen tack för ditt fina omdöme, vi uppskattar det otroligt mycket!

Vi ser framemot att hälsa er hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Hälsningar,
Maja