Trip.com
Expedia.com131 US$
Priceline130 US$
FindHotel142 US$
Omdömet skrevs 2 september 2020

Bra läge - nära till allt, välskött och prisvärt. Gym finns med bastu (helt ok). Bra rum, trevlig personal och bra frukost. Ett extra plus var att det var mycket bra middag i restaurangen. Trevligt med bra avstånd och goda rätter. (Inte så många men alla vi provade var mycket bra.

Tack tantrav11
Maja Rehnberg, Gästservice/reception på Quality Hotel Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2020

Hej!

Tusen tack för ditt fina omdöme, vi uppskattar det otroligt mycket!

Vi ser framemot att hälsa er hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Hälsningar,
Maja
Receptionen

Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Mycket prisvärt hotell i centrala Sundsvall. Även fast vi hade en extrasäng i rummet kändes det rymligt.
Rent och snyggt, snabb och smidig incheckning.
Gott om parkering i närheten av hotellet. Enkelt att gå till restauranger i närheten

Tack Relax77203
Linda Niia, Marknadsföring på Quality Hotel Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2020

Hej! Vad härligt att ni trivdes hos oss och i våra rum! Vi ser fram emot att få hälsa er välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Snyggt, rent hotell ett stenkast från Stenstaden i Sundsvall. Biograf vägg i vägg, vilket jag som cineast uppskattar. Mycket trevligt och bra bemötande i receptionen. Bra smittskyddsåtgärder från hotellets sida (sedan hänger resten på hur vi som besökare agerar)

Tack ChristinaB2193

Hej! Tack för fin recension av er vistelse hos oss. Vår biograf brukar vara ett uppskattat inslag för våra gäster som vill ha underhållning på nära håll. Vi hoppas att få se dig som gäst hos oss igen!

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Fin utsikt och servicen mkt God!. Wifi nätet var otillfredställande. Hackigt och höll inte God kvalité. Frukosten var mkt bra för de flesta. Men saknade lokala ostar. Gouda osten drog ner betyget. Saknade någon vegansk variant.

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack kennethlG6823DS

Hej! Kul att du uppskattade service, frukost och utsikt! Ibland är inte "tekniken" på vår sida och tyvärr verkar du ha besökt oss när vårt wi-fi inte var optimalt. Vi hoppas att få hälsa dig välkommen till oss snart igen med nya förutsättningar!

Omdömet skrevs 31 juli 2020

Nära centrum. Trevlig personal. Stort rum till bra pris. Bra frukost. Bra restaurang. Stort parkeringsgarage med många p-platser i huset, med hiss rätt upp till rumsvåningen, receptionen och konferansvåningen. Kommer gärna tillbaka :)

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 791lenal

Hej Lena! Härligt att du trivdes hos oss. Vårt parkeringsgarage är oerhört uppskattat bland våra gäster. Vi hoppas att du kommer och hälsar på oss snart igen!