Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Bode här 1 natt på vår bil resa genom Sverige och var jätte nöjda. Stora fräscha rum med sköna sängar. Fanns även en fläkt i garderoben att använda i värmeböljan . Snabb incheckning med trevlig personal. Vi åt middag i deras restaurang vilket var gott och trevligt samt hyfsat bra pris. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Bodde här: augusti 2018
Tack Birgitta941
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Var på genomresa och övernattade bara på hotellet. Väldigt stora och rymliga rum med sköna sängar. Städningen såg ut att vara bra. Frukostbuffén var fantastiskt fin och bara den gör hotellet värt ett återbesök.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Petar P
Omdömet skrevs 13 juli 2018

Detta är verkligen ett fantastiskt hotell med en underbar restaurang där all personal får dig att känna lycka och "välkomst".
Rummen är vackra och ombonade, trots sin moderna charm.
Här finns det som verkligen ska kallas service, i alla former, från reception till restaurang.
Det tar två minuter och du har nyckeln in din hand och all information ang. hotellet förklaras snabbt, lättförståeligt och effektivt av kunniga människor.
OCH här är det lugnt och stillsamt, inget spring och slamrande i dörrar. Hotellet ligger också lagom promenad från centrum, kanske 7-8 minuter.
HÄR SKA MAN BO OM MAN VILL NJUTA AV SERVICE, KULINARISKA UPPLEVELSER OCH EN FANTASTISK OCH VACKER STAD!

Tips för att välja rum: Alla rum har charm ...
  • Bodde här: juli 2018, reste ensam
Tack yamstudios9
Ulrika W, Hotelldirektör på Quality Hotel Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2018

Stort tack och varmt välkommen åter.

Ulrika Westin

Omdömet skrevs 12 juli 2018

Lyhört rum där alla ljud från korridoren hördes. Inte minst städvagnarna på morgonen. Varmt rum utan AC eller möjlighet att vädra, förutom en vädringsglipa.
Bekväm säng. Helt okej badrum. Slitna fläckiga golv.
Få mindre rätter och inte särskilt nyttig mat i restaurangen. Bra frukost.

• Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack ks570121

Hej, tyvärr är det ju extremt varmt ute och vi kyler allt vi kan.

Vi har tydligen inte varit helt till din belåtenhet,jag hoppas du ger oss chansen vid annat tillfälle.

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Lugnt hotell mitt i Sundsvall. Nära till restauranger och nöjen. Sköna sängar och god frukost med mycket att välja på. Underhållning vissa kvällar. Rummen ganska ordinära, lite trångt men ok. Bra städning. Gratis parkering utanför efter gatan på helger.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack C H

Stort tack för ditt omdöme, varmt välkommen åter