“Sommar och vinterpärla!”

Norra Berget
Rankad som nr 1 av 17 saker att göra i Sundsvall
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Hela året tunt pärla! Underbart ställe att vara för stora och små! Hit bör alla åka som gästar vår stad. Här finns skogen, lekplatser, djur att kika på, grillmöjligheter mm, mm.

Tack T8379EVannaa

1923 av 201 omdömen

Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Denna plats passar för alla åldrar. Det finns café,restaurang,lekpark,djur. Väldigt fin utsiktsplats.

1  Tack ingalillb2017
Omdömet skrevs 6 november 2017

Vi hade en stund över så vi åkte upp på NorraBerget vilket vi inte ångrade.Fantastisk utsikt i en fin miljö.
Vi kommer tillbaka till marknaden i december.

Tack 7710are
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Fin utsiktsplats med vy över hela Sundsvall.
Finns en fin restaurang på toppen också där man kan både fika å äta.

Tack ThomasJ2175
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Norra berget bjuder på natur, kultur, makalös utsikt över Sundsvall. Vill du ta en god fika finns ett mysigt café. Restaurang finns också.
Möjligheter att ta med eget fika, grillplats.
Mysig lekplats.
Kort sagt lite av varje för hela familjen

Tack asalundberg66

Resenärer som tittade på Norra Berget tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Norra Berget? Berätta vad du tyckte!