Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com128 US$
Travelocity128 US$
eDreams127 US$
Orbitz.com128 US$
Tripadvisor127 US$

Första gången jag bott på detta hotell.
Och kommer aldrig bo någon annanstans i Sundsvall framöver.
Otroligt familjärt, mysigt och fräscht hotell.
Personalen är något utöver det vanliga, äkta och serviceminded ut i fingerspetsarna.
Restaurangen var topp såsom både gym relaxen och frukostbuffén. Mer än nöjd! Dom har det där lilla extra. Sååå nöjda, tack!❤️

Tack maline808
Susanne Wernersson, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hjärtligt tack för betyget, det ger oss glädje och energi och är av stor betydelse för oss.
Vad roligt att du tycker om vårt fina hotell, gym, relax och frukosten som är av stor betydelse för oss,
Härligt att ni uppskattar vår service, det skall vi fortsätta med:)
Välkommen åter!

Kan rekommendera alla att besöka detta hotell Vi bokade paketet Vårmys där det ingick Afternoon Tea, 3-rättersmiddag och övernattning med frukost till ett fantastiskt pris. Både Afternoon Tea och frukosten var fantastisk och middagen var något av det godaste jag nånsin ätit. Rummet var helt okej men kanske i lite behov av uppfräschning men den hjälpsamma och trevliga personalen både på hotellet och i restaurangen gjorde att den totala upplevelsen ändå blev 10/10

Tack Tour06991120566

Vad roligt att du gillar vårt hotellpaket Vårmys, Afternoon Tea och vår hotellfrukost som är av mycket viktigt för oss,
Härligt att ni uppskattar vår service, det skall vi fortsätta med.
Välkommen åter

Omdömet skrevs 13 maj 2021

Mysigt hotell. Bra rum, rent och snyggt. Trevlig personal och god mat. Familjär stämning. Bra erbjudanden och ett bra poängsystem där man kan nyttja poängen vid andra Best Western hotell. Mycket bra läge, centralt men ändå nära till motionsspår.

Restyp: Reste i arbetet
Tack perolam772
Susanne Wernersson, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Vad roligt att du gillar vårt centrala läge med närhet till naturen och vår mat som är av stor betydelse för oss,
Härligt att ni uppskattar vårt lojalitetsprogram Best Western Rewards.

Omdömet skrevs 29 april 2021

Ett Hotell med bra läge, mycket trevlig personal som var hjälpsam och tillmötesgående. En bra frukostbuffé med en hel del saker på bordet. Fick ett hörnrum som var jättemysigt, lite litet men fullt tillräckligt.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack rugstorp
Susanne Wernersson, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Vad roligt att du gillar vår frukost som är av stor betydelse för oss,
Härligt att ni gillar vårt hörnrum, det är ett mysigt rum tycker vi.

Omdömet skrevs 28 mars 2021

Bra hotell! En natt i ett utmärkt rum. Sängarna var bra. God mat och trevlig frukost och afternoon tea! Rent och städat.

Påhittiga evenemang. Sparkling thursdays, fransk afton osv.
Bra erbjudanden med bra priser!
Kan verkligen rekommendera.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack linneaberg82
Susanne Wernersson, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2021

Vad roligt att du gillar vår frukost och vårt Afternoon Tea som är av stor betydelse för oss,
Härligt att ni gillar sängarna som är utbytta när vi nyligen renoverade alla rum.
Vi jobbar vidare med utvecklingen av våra event:)