Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
LÄs de lÀgsta priserna frÄn de hÀr webbplatserna
Booking.com132 US$
eDreams132 US$
CheapTickets132 US$
Orbitz.com132 US$
Travelocity132 US$
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
7–12 av 248 omdömen

Kan rekommendera alla att besöka detta hotell Vi bokade paketet VÄrmys dÀr det ingick Afternoon Tea, 3-rÀttersmiddag och övernattning med frukost till ett fantastiskt pris. BÄde Afternoon Tea och frukosten var fantastisk och middagen var nÄgot av det godaste jag nÄnsin Àtit. Rummet var helt okej men kanske i lite behov av uppfrÀschning men den hjÀlpsamma och trevliga personalen bÄde pÄ hotellet och i restaurangen gjorde att den totala upplevelsen ÀndÄ blev 10/10

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Tour06991120566
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Susanne Wernersson, General Manager pÄ Best Western Hotel Baltic, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade för 2 veckor sedan

HjÀrtligt tack för betyget, det ger oss glÀdje och energi och Àr av stor betydelse för oss.
Vad roligt att du gillar vÄrt hotellpaket VÄrmys, Afternoon Tea och vÄr hotellfrukost som Àr av mycket viktigt för oss,
HÀrligt att ni uppskattar vÄr service, det skall vi fortsÀtta med.
VĂ€lkommen Ă„ter

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.

Mysigt hotell. Bra rum, rent och snyggt. Trevlig personal och god mat. FamiljÀr stÀmning. Bra erbjudanden och ett bra poÀngsystem dÀr man kan nyttja poÀngen vid andra Best Western hotell. Mycket bra lÀge, centralt men ÀndÄ nÀra till motionsspÄr.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack perolam772
Susanne Wernersson, General Manager pÄ Best Western Hotel Baltic, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Vad roligt att du gillar vÄrt centrala lÀge med nÀrhet till naturen och vÄr mat som Àr av stor betydelse för oss,
HÀrligt att ni uppskattar vÄrt lojalitetsprogram Best Western Rewards.

Omdömet skrevs 29 april 2021

Ett Hotell med bra lÀge, mycket trevlig personal som var hjÀlpsam och tillmötesgÄende. En bra frukostbuffé med en hel del saker pÄ bordet. Fick ett hörnrum som var jÀttemysigt, lite litet men fullt tillrÀckligt.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack rugstorp
Susanne Wernersson, General Manager pÄ Best Western Hotel Baltic, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 3 maj 2021

Vad roligt att du gillar vÄr frukost som Àr av stor betydelse för oss,
HÀrligt att ni gillar vÄrt hörnrum, det Àr ett mysigt rum tycker vi.

Omdömet skrevs 28 mars 2021

Bra hotell! En natt i ett utmÀrkt rum. SÀngarna var bra. God mat och trevlig frukost och afternoon tea! Rent och stÀdat.

PĂ„hittiga evenemang. Sparkling thursdays, fransk afton osv.
Bra erbjudanden med bra priser!
Kan verkligen rekommendera.

Datum för vistelsen: mars 2021
  • Restyp: Reste med vĂ€nner
Tack linneaberg82
Susanne Wernersson, General Manager pÄ Best Western Hotel Baltic, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 30 mars 2021

Vad roligt att du gillar vÄr frukost och vÄrt Afternoon Tea som Àr av stor betydelse för oss,
HÀrligt att ni gillar sÀngarna som Àr utbytta nÀr vi nyligen renoverade alla rum.
Vi jobbar vidare med utvecklingen av vÄra event:)

Omdömet skrevs 22 mars 2021

Besökte det hÀr hotellet för första gÄngen i helgen med min sambo. Vi hade bokat deras fÀrdiga paket "vÄrmys".
Min första upplevelse var jÀttebra. Vi fick vÀldigt bra och trevligt bemötande i receptionen. Vi kÀnde oss vÀlkomna.
VÄrat rum var ett standard rum men det var i minsta laget. Lite trÄkigt kanske, inget pÄ vÀggarna. Saknade en spegel i rummet. SÀngarna var sköna och badrummet frÀscht. TrÄkig utsikt.
Vi började med Afternoon Tea vilket var helt perfekt! SÄ goda smörgÄstÄrtor, bakelser, kaffebröd, frukter, smörgÄsar etc. Och jÀttegott te och mÄnga olika sorter att vÀlja bland. Vi hade turen att fÄ sitta pÄ den inglasade uteserveringen.
PÄ kvÀllen hade vi 3 rÀtters middag. Jag trodde att man fick vÀlja sjÀlva 3 rÀtter frÄn en meny men sÄ var det inte vilket var jÀttesynd. Det var en fast meny och förrÀtten var musslor, vilket ingen av oss Àter. Men det var inget problem att fÄ byta rÀtt. Till varmrÀtt var det en jÀttegod potatisgratÀng men köttet dÀremot var ingen höjdare. Knallrött och ÀndÄ segt som tuggummi. EfterrÀtten var god.
Frukosten var ocksÄ jÀttegod.
Det fanns mycket handsprit stationer utplacerade vilket var jÀttebra i dessa tider.
Relaxen var ett litet rum, inget vi anvÀnde. Gymmet sÄg stort ut och det fanns gott om maskiner.
Sundsvalls stadskÀrna var vÀl inte sÄ mycket att hurra för lÀngre men sÄ Àr det ju i alla stÀder numera.
Helhetsintrycket Àr bra. Jag kan absolut rekommendera detta paket till flera. Det var mycket prisvÀrt. Det enda jag skulle vilja om jag skulle boka det igen Àr att kunna vÀlja sjÀlv 3 matrÀtter frÄn menyn.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Molly8282
Susanne Wernersson, General Manager pÄ Best Western Hotel Baltic, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 24 mars 2021

HjÀrtligt tack för betyget och din feedback, det Àr mycket viktigt för oss i vÄrt arbete framÄt. Vi fÄr ocksÄ hÀrlig energi!
Kul att du gillade vÄrt Afternoon Tea som Àr viktigt för oss, och att ni sa till sÄ ni kunde byta förrÀtten. Det att trÄkigt att höra om köttet, det steks medium som standard innertemperatur. Köttet skall inte vara segt sÄ det tar vi till oss.
Hoppas ni har möjlighet att besöka oss igen och fÄ en bÀttre upplevelse av varmrÀtten.