Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com140 US$
Priceline140 US$
eDreams140 US$
CheapTickets140 US$
StayForLong169 US$
Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Mysigt hotell, och super trevlig personal. Mycket hjälpsamma och välkomnande.
Dock blev de trångt runt frukosten, eftersom alla skulle äta på bokade tider. Bättre att släppa in dessa en gång i kvarten så skulle det spridas lite bättre..
Rena fina rum, sköna sängar, och en gudomlig frukost.
Väl spenderade pengar, kommer tillbaka garanterat!!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Dolares78
Susanne Wernersson, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2020

Vad roligt att du gillar vårt hotell, vår frukost och service som är av stor betydelse för oss,
Tack för feedback om frukosttider.
Vi ser fram emot ert nästa besök!

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Gammalt anrikt hotell i Sundsvall med bra centralt ljust läge vid vattnet.Sköna sängar,mycket rent och fräscht-och framför allt-den bästa hotellfrukosten ever!Mer som en brunch faktiskt.Prisvärd vistelse.
Smidig incheckning.Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste ensam
Tack barbarag711

Vad roligt att du gillar vårt hotell, vår hotellfrukost och service som är av stor betydelse för oss,
Vi ser fram emot ert nästa besök!

Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Hotellet i sig är inte särskilt märkvärdigt. Rummen är visserligen nyrenoverade men på Baltic är det personalen som gör vistelsen till en högpoängare. Du har dessutom stans bästa restauranger runt hörnet. Och frukosten! Magiskt! Lokalproducerat, fräscht, gott, varierat. Det finns något för alla och ALLT för en som älskar frukost.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack elinl2015
Susanne Wernersson, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2020

Hjärtligt tack för betyget, det ger oss glädje och energi och är av stor betydelse för oss. Vad fantastiskt att få feedback att personalen gör vistelsen hos oss, i vår värdegrund finns att vi skall göra allt med kärlek så vi jobbar vidare i den andan.
Vad roligt att du gillar vår frukost som är av stor betydelse för oss, vårt mål är att ligga topp 3 bland Best Western hotellen i Skandinavien.

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Personalen var supertrevliga!
Men rummet var katastrof! Litet, ocharmigt och luktade unket!
Utsikten som ni ser, strålande!!! Det bästa var två ylande hundar som väckte oss tidigt på morgonen!
Visste jag att hotellet tillåter husdjur skulle jag aldrig boka rum!
Tips till hotelldirektören, omvandla detta rum till ngt annat, Fruktansvärt att sova här!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ninanO8539KA
Susanne Wernersson, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2020

Tack för feedback, tråkigt att ni fått denna upplevelse av oss vi ber verkligen om ursäkt.
Vi hoppas att ni vill prova oss igen och få en bättre upplevelse av oss.

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet har en bra placering i centrum med närhet till minst en större lekparken (den i hamnen). För att ta sig in med barnvagn får man använda en bakre entré men de svarar för när man ringer på dörrklockan. Hotellet är som de allra flesta i Sundsvall beläget i en äldre byggnad vilket gör att tillgängligheten för barnvagn blir lite lidande. Korridorerna vindlar sig fram upp och ned och det är bitvis trångt att ta sig till rummet med barnvagnen (speciellt under tider då rumsstädning pågår). Vi hade otur att få ett rum med ett steg ned i rummet där vår barnvagn fastnade varje gång vi skulle in eller ut, så det krävdes två personer att manövrera ut vagnen, en att hålla upp dörren också.
Det fanns möjlighet till tidig frukost vilket vi var tacksamma för. Frukosten hade bra urval med hembakat, lokal mat och en hel del att äta även för barnet. Älskade mackorna med morotsbröd och "klägg" på.
Personalen i receptionen var supertrevlig och välkomnande. En kväll åt vi också middag på restaurangen. Maten var okej men servitör där kändes tyvärr oengagerad och det blev kommunikationsmissar som påverkade vår upplevelse. Detta vägdes upp av en social och utåtriktad bartender som även pratade med vårt övertrötta barn.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Retrohoarder

Vad roligt att du gillar vår frukost som är av stor betydelse för oss, tråkigt att höra att servitören upplevdes oengagerad och att det var kommunikationsmissar., men jättebra att bartendern gav ett annat intryck. Ni borde fått ett rum i en annan del av huset där ni slapp manövrera barnvagnen.