Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com140 US$
Priceline140 US$
eDreams140 US$
CheapTickets140 US$
StayForLong169 US$
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Frukosten var väldigt bra med mycket stort utbud och fräscha råvaror. Rummet som var ett standardrum var helt ok och rymligt. Nytt och fint trägolv och nyrenoverat badrum. Sängarna var riktigt sköna, bättre än de brukar vara. Rummet hade utsikt mot innergård med ventilationsfläktar som lät en del när vi hade fönstret öppet. All personal trevliga och hjälpsamma. Bilderna som visas ser inte ut att visa hotellets standardrum.

Rumstips: Undvik rum mot innergården för att slippa ljud från ventilationsanläggning
Tack Ronny_R30
Susanne Wernersson, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2020

Hjärtligt tack för betyget, det ger oss glädje och energi och är av stor betydelse för oss.

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Tråkigt och omodernt rum med ofräsch heltäckningsmatta. Saknade ventilation och var väldigt varm trots öppet fönster.

Trevlig personal och bra pris.

Väldigt bra frukost.

Helt ok hotell men väljer ett annat nästa gång jag är i Sundsvall.

Tack asa835

Tack för din feedback, vad tråkigt att du fått denna upplevelse av oss då vi har totalrenoverat hotellet 2019.
Roligt att du gillar vår service och frukost som är så viktigt för oss.
Hoppas du har möjlighet att prova oss igen och få en bättre upplevelse av oss.

Omdömet skrevs 5 juli 2020

Det är alltid lika trevligt att komma till BW Hotel Baltic. Man känner sig så välkommen och servicen är alltid på topp. Denna resa var en födelsedagspresent till min kära vän. Vi kommer att bo en natt till på Hotel Baltic under vår resa hemåt.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack finn917

Vad roligt att du gillar vårt hotell och service som är av stor betydelse för oss,
Vi ser fram emot ert nästa besök!

Omdömet skrevs 9 maj 2020

Var på hotellet och höll en utbildning, allt fungerade perfekt ända tills det blev dags för lunch. Vi blev anvisade platser direkt bredvid varandra, vid ett bord för fyra satte man fyra personer osv. Detta är inte att ta sitt ansvar gällande FHM’s rekommendationer om avstånd mellan människor. Mycket tråkig upplevelse

Datum för vistelsen: maj 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 695bj_rnr

Tack för din feedback, det var tråkigt att höra din upplevelse då vi följer Folkhälsomyndighetens restriktioner noggrant.
Hoppas du får en bättre upplevelse av oss vid nästa tillfälle.

Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Hela familjen älskade att äta frukost här. Det finns allt man kan önska sig och lite till.
Fräscha och nyttiga alternativ.
Bra service och sköna sängar.
Kommer definitivt tillbaka nästa Sundsvalls tripp:))))

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack lisnil79

Vad roligt att du gillar vår frukost som är av stor betydelse för oss, vårt mål är att ligga topp 3 bland Best Western hotellen i Skandinavien. Vi ser fram emot ditt besök med familjen!