Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Har nog sällan ätit en sådan frukost på ett svenskt standardhotell, så mycket färsk frukt, wow, tom passionsfrukt .
Deras omlett var supergod, perfekta bacon , o shot med ingefära, allt var gott och fräscht.
Fick avsluta med pannkaka och morgonen var fulländad.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack 201 608
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Hjärtligt tack för betyget, det ger oss glädje och energi och är ett viktigt redskap i vårt utvecklingsarbete.
Kul att ni tycker om vår frukost, vi tycker att våra gäster skall få den bästa starten på dagen.
Varmt välkommen åter till oss!

Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Ett bra och prisvärt hotell i centrala Sundsvall. Hotellrummet var tyvärr lite litet. Vet dock inte om alla dubbelrum är likadana. De har ett nytt och fräscht gym. Ett stort utbud på frukosten och det smakade riktigt bra.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Anders L

Tack för din feedback, det är viktigt för oss i vårt arbete med utveckling.

Kul att ni tycker om vår frukost, målet är att ligga på toppnivå och det är vi på god väg till. Gymmet byggde vi 2017 och det håller en mycket hög klass med riktiga träningsmaskiner.

Vi har lite olika form och storlek på rummen då det är ett 1800-tals hus i grunden, om du har möjlighet att besöka oss igen så kan du kolla om det finns ett större dubbelrum ledigt.

Omdömet skrevs 28 maj 2018

Har bott På Best Western Baltic Sundsvall många ggr mellan 2011-2018. Så hotellet rekommenderas. Bra service och frukosten mycket mycket bra. Hotellet ligger nära centrum utan att behöva ta något fordon.

• Bodde här: maj 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 659dennyk
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2018

Tack för respons, vi blir så glada och jobbar på med renovering och utveckling av vårt hotell. Det är viktigt för oss att våra gäster verkligen får en känsla av vårt utvecklingsarbete.

Omdömet skrevs 22 maj 2018

Alltid bra service i receptionen där det finns personal tillgänglig hela tiden och restaurangen har den bästa äggröran i hela Sverige och många spännande frukost rätter, tillgång till kaffe dygnet runt samt att det finns tillgång till gym är ett stort plus.

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lenapersson
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Ett varmt tack för feedback, det är väldigt viktigt för oss. Vi eftersträvar att finnas till för och ge den bästa servicen för våra gäster, vi tycker att det är så roligt att vår frukost blivit rankad topp 5 bland Best Western hotellen i Skandinavien.

Hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Hotel Baltic ligger centralt mitt i Sundsvall med bra parkeringsmöjligheter vid entrén. Rummen är stora och frukosten fin. Det fanns också bra sällskapsrum med klubbkänsla. Rummet var lite slitet dock.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Comradesrunner2009

Tack för feedback, det är mycket viktigt för oss.

Första veckan i juni var vi klar med den stora renoveringen och har nu bara några ekonomirum kvar att renovera, hoppas du har möjlighet att besöka oss igen och få uppleva våra renoverade fina rum.

Vår frukost har vi höga mål med då vi vill att våra gäster skall få en bra start på dagen.