Omdömet skrevs 22 maj 2018

Alltid bra service i receptionen där det finns personal tillgänglig hela tiden och restaurangen har den bästa äggröran i hela Sverige och många spännande frukost rätter, tillgång till kaffe dygnet runt samt att det finns tillgång till gym är ett stort plus.

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack lenapersson
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Ett varmt tack för feedback, det är väldigt viktigt för oss. Vi eftersträvar att finnas till för och ge den bästa servicen för våra gäster, vi tycker att det är så roligt att vår frukost blivit rankad topp 5 bland Best Western hotellen i Skandinavien.

Hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Hotel Baltic ligger centralt mitt i Sundsvall med bra parkeringsmöjligheter vid entrén. Rummen är stora och frukosten fin. Det fanns också bra sällskapsrum med klubbkänsla. Rummet var lite slitet dock.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Comradesrunner2009
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Tack för feedback, det är mycket viktigt för oss.

Första veckan i juni var vi klar med den stora renoveringen och har nu bara några ekonomirum kvar att renovera, hoppas du har möjlighet att besöka oss igen och få uppleva våra renoverade fina rum.

Vår frukost har vi höga mål med då vi vill att våra gäster skall få en bra start på dagen.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig personal, bra rum, sköna sängar och prisvärt. Jag rekommenderar detta hotell starkt om ni ska till Sundsvall. Bra gym med bastu och är man många kan man hyra någon av de trevliga lägenheterna. Bra frukost också.

Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack JohanE1468
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018

Hjärtligt tack för återkoppling, våra gästers feedback ger oss energi och glädje att fortsätta vår utvecklingsresa.
Välkommen åter!

Omdömet skrevs 5 april 2018

Smidigt boende för övernattning vid genomresa, parkering strax utanför hotellet. Trevlig personal, smidig bokning och välstädat rum med bra säng. Frukosten var ok. Mysig miljö. Jag kan tänka mig att boka boende fler gånger.

• Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack perandersruona

Tack för feedback, det är av stor betydelse för oss och ger oss härlig energi.
Varmt välkommen att boka fler gånger!
Hälsningar från oss på Best western Hotel Baltic!

Omdömet skrevs 4 april 2018

Hotellet var mysigt med en lyxig känsla. Vi fick jättebra service både i telefon dagen före ankomst, vid incheckning och utcheckning. Mycket god frukost med mycket att välja på. Stort rum (superior) där det lätt fick plats två extrasängar.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Marie D

Tack för ert betyg, det ger oss härlig energi och glädje i vårt utvecklingsarbete.
Vi har högt mål med vår frukost, det för att våra gäster skall få en bra start på dagen.
Varmt välkommen åter!