Omdömet skrevs 13 mars 2018

Centralt, mkt fint hotell med bra standard, sköna sängar, stora rum och mkt fin frukost. Väldigt fin personal med hög servicenivå! Rekommenderas verkligen. Vi kommer absolut att boka detta hotell igen.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack LoveTravel421962
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Tack för feedback, det ger oss energi och riktningen i vårt utvecklingsarbete.
Härligt att ni tycker om vår frukost, målet är att ligga i toppklass så våra gäster får en bra start på dagen.

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Bodde en natt här med familjen och min mamma. Charmigt med rejäl takhöjd och stora fönster. Nyrenoverat och fräscht duschrum. Bäst var frukosten både varmt och kallt att välja på. Mycket frukt och grönsaker. Supernöjd helt enkelt!

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Maria L
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hjärtligt tack för ditt betyg, våra gästers feedback ger oss glädje att fortsätta med utvecklingsarbetet.

Välkommen åter!

Omdömet skrevs 1 mars 2018

Fick ett mycket trevligt bemötande vid ankomst, rummet var bra och hade vanlig standard. Gjorde även ett besök i gymmet som var fräscht och hade en bastu. Trevlig frukostbuffé men många alternativ, extra + för att jag upplevde att det var en lugn miljö i frukostmatsalen.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Mallaballa
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2018

Tack för ditt betyg, våra gästers betyg är ett arbetsredskap i vårt utvecklingsarbete.
Finns det något du tycker vi kan förbättra för att uppnå en ännu högre förväntan?
Maila gärna förslag till susanne@baltichotell.com

Omdömet skrevs 28 februari 2018

Det är alltid ett nöje att bo på Hotell Baltic i Sundsvall. Trevlig och hjälpsam personal, mysiga rum och sköna sängar. Frukosten är stor med mycket frukt och varma rätter. Det är också väldig skönt att hotellet ligger central men ändå i ett väldigt lugnt område. Det är nära om jag vill ta en promenad på stan, men man störs inte av uteliv på kvällarna. Helt enkelt är det ett av mina favorithotell när jag reser. Jag kommer absolut att bo här många gånger till.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack stefanjohansson2018
Susanne W, General Manager på Best Western Hotel Baltic, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2018

Tack för din återkoppling, det ger oss energi att fortsätta vårt utvecklingsarbete. Våra gäster feedback är ett av våra verktyg.

Omdömet skrevs 9 januari 2018

Efter en jobbig bilresa bestämde vi oss för en paus i Sundsvall, via telefon fick vi hjälp av Lilliane att boka ett familjerum. Väl framme möts vi av ett toppenrum med gott om plats och badkar - Hurra, vilket lyft! Vi hade en jättemysig kväll i vårt fina rum och sov supergott i sköna sängar. Testade gymet som var helt nytt o fräscht samt väl utrustat. Vi kommer definitivt tillbaka!

Tips för att välja rum: Hotellet renoverar de sista av rummen för tillfället och beräknades vara klart till sommaren. Rum 216 var en superfint familjerum.
  • Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack ellen_k_t

Tack för ert betyg, ursäkta att ett sent svar. För oss så är feedback av stor betydelse och används i vårt utvecklingsarbete.
Vi får också härlig energi!