“Har varit på detta ställe”
Omdöme om Invito

Invito
Rankad som nr 14 av 142 Restauranger i Sundsvall
Kök: Italienskt

Har varit på detta ställe flertal tillfällen sedan mars. Ligger nära hotellet vi brukar bo på när vi stannar till halvvägs i Sundsvall. Mycket trevlig inredning och mysfaktorn är hög.

Första gången var det wow! Andra och tredje gången blev det bra men nu har det tappat helt.

Personalen är trevlig men köket har blivit mycket sämre. Samma meny sedan mars och nu fick vi överkokt pastarätt och torr röding. Nu tar vi en paus från detta ställe och hoppas kökspersonalen rycker upp sig alt byts ut. Hoppas på mer variation i menyn. Snålt med endast 4 olika. pastarätter på ett italienskt ställe.

Datum för besöket: september 2020
Tack icerman

Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Helt okej mat men för dyrt!

Fördrink 110kr. En minimal skål med blandade oliver 40kr. Öl på kran 79kr. Huvudrätt 295kr. Detta är vad vi betalade per person. För de pengarna hade vi väntat oss följande:

Fördrink med mer smak. Inte bara ett tiotal oliver. Större storlek på ölglaset. BETYDLIGT större portion på huvudrätten!

Grejen är att maten var riktigt god. Oliver är gott att knapra på innan maten. God öl. Sådär god drink men ändå helt ok. 500kr per person är visserligen mycket pengar men kan vara värt om man känner sig mätt och belåten när man går därifrån. Vid detta besök gick vi tillbaka till hotellet och åt oss mätta.

Sänk priserna eller gör större portioner!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 216emill
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Goda pizzor men varierande kvalitet. Var här två dagar i juli och beställde samma sorts pizza bägge gångerna. Andra gången var på en s.k. ”Pizzatorsdag” då alla pizzor kostade 99 kr. Tyckte pizzan var något mindre då än gången innan och den hade inte riktigt lika hög kvalitet. Kanske inbillning eller bara olika kockar?

Mysig lokal inne och bra uteservering med gott om plats mellan borden, markis och IR-värmare. Massor av gäster och de gjorde verkligen allt de kunde för att få till distans mellan gästerna.

Gick inte att boka bord på uteserveringen så när vi kom vid halv sju fick vi vänta utanför cirka 30 minuter.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 768matsl
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Dålig ” italiensk ” restaurang . Ett tema som inte efterlevs. ( pasta från Coop )
Missade hela vår beställning ! Stökigt i coronatider !

Datum för besöket: augusti 2020
Tack pbkika
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Vällagad mat med tydlig kvalitet på både stora och små råvaror. Vackert upplagt och mycket gott! Skön miljö, både lite stilig och mysig. Rekommenderar deras frutti di mare:)!

Datum för besöket: juli 2020
Tack ellenvisper

Resenärer som tittade på Invito tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Invito? Berätta vad du tyckte!