Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt konstiga toalettdörrar som var skjutdörrar med frostat glas. Inte så trevligt när man är där med sin partner och vill ha lite utrymme när man gör sina behov. Ganska slitet överlag. Dåligt utbud på frukosten. Inget skohorn. Inga eluttag vid sängen. Egentligen inte dåligt men tycker inte detta hotell förtjänar så bra betyg som det har här.

Rumstips: Ha inte för höga förhoppningar
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack johannal800
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej! Tack för besöket och dina kommentarer. Vi tar till oss av dessa och hälsar välkommen åter!

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

På genomresa och har stannat vid detta Hotel några ggr, fint att kvällsmaten ar inkluderad, det underlättar valet då vi oftast kommer ganska sent och med barn. Sängarna ar av bra kvalitet men aningen för mjuka för min smak! Hade varit fint om det fanns bordsflaktar som standard då det inte finns någon air-condition på rummen och det var på tok för varmt! Vintertid ar det helt ok på rummen.

Tack jeanettesnogren
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2021

Tack för vistelsen och dina kommentarer!
Vi har ett antal fläktar i receptionen - dock inte till alla rum att ställa ut.
Be gärna om en sådan nästa vistelse om ni önskar det.
Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

första och sista besöket av mig tyvärr.hade bokat med garage plats och badkar.tog ca 30 minuter innan dom såg att jag hade en p plats. sen väll uppe på rummet hade jag inget badkar så hade jag en ledsen 7 åring som hade sett fram emot att bada.tyvärr bortkastade pengar för. min del

Tack 844henrik

Hej!
Så tråkigt att inte vistelsen blev som du önskade.
Vi har bara några rum med badkar så vi kan inte alltid tillgodose detta önskemålet.
Det samma gäller garaget som också är begränsat antal.

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Centralt hotell i Sundsvall. Lite rörigt iatt ta sig dit med bil på enkelriktade gator. Personalen var mycket välkomnande och rummet uppfyllde våra förväntningar. Ett plus att det erbjuds kvällsmat på kvällen. Kan rekommenderas

Tack Lasse33027
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2021

Hej!
Vad roligt att du trivdes. Jag håller med om att det är många enkelriktade gator i staden. Vi får vara glada för att det finns gps hos de allra flesta i alla fall.
Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Toppenställe för en natts sömn på långresan norr/söderöver mellan Umeå och Stockholm. Vi har nu bott här fyra gånger senaste året, och är helnöjda. Nu senast hade vi plockat en massa hjortron som var nedfrysta och dessa fick vi förvara i hotellets frysbox över natten - stort tack för det! Jättegod söndagsmiddag med chili con carne och rejäl frukost med allt man önskar. Superskönt sängar, fräscht, och jättetrevlig personal. Bra ordnat för att minska covidsmitta. Vi kommer säkert åter!

Rumstips: Inget problem om det är fullsatt parkering i garaget, det är gott om parkeringar på gatorna runtom och gratis på natten.
Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack 482katt
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2021

Vad roligt att ni än en gång trivdes hos oss! Vi hoppas på ett snart återseende!