Boka nu, betala på plats
SPARA 12 US$
SPARA 12 US$
CheapTickets155 US$
eDreams167 US$
Orbitz.com155 US$
Omdömet skrevs 18 april 2021

Receptionen gav ett mycket bra tips om parkeringar runt i centrum. Köket serverar bra mat, rummen och sovkomforten utmärkt som vanligt. Hotellet man gärna återkommer till, många gånger. Och det är precis som vi gör, frugan och jag.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Jan-Erik S
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Hej Jan-Erik!
Vad roligt att ni trivs hos oss och återkommer.
Tack för besöket och välkommen tillbaka!
/Christian, receptionen

Omdömet skrevs 4 april 2021

Här trivs man verkligen när man kommer. Personalen är mycket tillmötesgående och trevlig. Supergod mat och det bjuds på buffé på kvällen och fika. Man får dessutom ha med sig hunden till Loungen. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack MikaelN345
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2021

Hej!
Vad roligt att höra att ni trivdes hos oss!
Varmt välkommen åter!
/Christian, receptionen.

Omdömet skrevs 8 februari 2021

Mysigt hotell mitt i centrum, stort rum. Jättebra frukost. Barnen älskade pannkakorna med nutella, Ett stort plus är att det ingår kvällsbuffe, vi sov gott på rummet i skön säng, vi kommer att bo där snart igen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack lindanilsson9
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2021

Tack för besöket och välkommen åter!

Omdömet skrevs 1 februari 2021

Mycket trevligt bemötande från personalen, kvällsmaten var helt okej och ingick i priset.
Mycket service inriktad personal i restaurangen, som bjöd på fika (äppelkaka) på em.
Mysigt hotell med bra standard.
//Ulf

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack 988ulfs
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2021

Tack för besöket och vad roligt att du var nöjd med vistelsen!

Omdömet skrevs 22 januari 2021

Ett bra hotell med central placering. Nära till stadskärna och komunikationer. Lite klen frukost där också utrymmet upplevs som lite trångt. Sköna sängar och bra standard i övrigt. Bor jag i Sundsvall så är det här jag bor. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Christer W
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2021

Hej!
Tack för besöket och välkommen åter!
/Receptionen