Omdömet skrevs 10 augusti 2018

Hotellet har ett utmärkt centralt läge. Konceptet med att middagen ingår i rumspriset uppskattade vi. Att dessutom det fanns två varmrätter att välja på var också ett stort plus. Bra rumsstandard och servicevänlig personal.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack tommys712
KickiPerzon, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2018

Hej Tommy!

Tack för ditt / ert fina omdömde om vårt hotell och personal.
Ni är så välkomna tillbaka en annan gång!

Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Detta hotells behållning är den väldigt trevliga och hjälpsamma personalen. Vi blev också mycket tacksamma över kocken som lagade till mat som fungerade för veganer och multiallergiker. Vilken service!!

Tyvärr är detta inget hotell för allergiker, vi reagerade både i allmänna yror och i våra rum (hade tvä rum) men blev inte jättesjuka. Enligt den jättetrevliga tjejen i receptionen bodde det just denna dag många hundar på hotellet så det hjälpte väl till. Vi kände oss inte krångliga och vi fick byta rum när vi blev allergiska i rummet. Vi uppskattade inte heller glasväggen mellan toa och sovrummet och det var inga problem att byta. Tack för det! Vi kunde sova okej. Vi hade gärna kommit tillbaka om det inte vore för allergi mot pälsdjur och damm.

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
1  Tack 304karinp
Katarina G, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej Karin!

Stort tack för ert besök här oss hos på Clarion Collection Grand Hotel i Sundsvall och tack för att du tog dig tid att skriva en recension.
Det är alltid roligt att höra att våra gäster trivs bra hos oss och att vi har lyckats med vår service och värdskap. Så bra att ni var nöjda med vegan-och allergialternativet till vårt Evening Meal som vi bjuder alla våra gäster på.

Jag beklagar att ni fick allergiska reaktioner under besöket och som du säger bodde det några hundar hos oss den helgen. I och med att vi välkomnar dem kan vi tyvärr inte garantera helt allergifria utrymmen men vad bra att du blev nöjd med rumsbytet.

Hoppas vi får se er här igen!
Med varma hälsningar,
Katarina

Omdömet skrevs 5 augusti 2018

Ovanligt med en så här varm sommar, men eftersom det inte fanns någon aircondition eller fläkt på rummet så sov jag knappt alls den natt jag spenderade på detta kokheta hotell. I övrigt var det ett trevligt hotell, något slitet men med vänlig och serviceminded personal.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
1  Tack Agneta777

Hej Agneta!

Stort tack för ditt besök hos oss och tack att du tog dig tid att skriva en recension! Jag förstår att ni hade en varm natt hos oss då vi tyvärr inte har någon aircondition som kunde kyla ned den ovanliga hettan som vi har haft hela sommaren. Vi har fläktar till utlåning, det är bara att fråga i receptionen.
Jag uppskattar dina fina ord om vår vänliga och serviceminded personal, det betyder mycket!
Hoppas att vi får se dig här igen och då i ett förhoppningsvis svalare klimat.

Välkommen tillbaka,
Med varma hälsningar,
Katarina

Omdömet skrevs 3 augusti 2018

Trevligt bemötande,bra läge mitt i stan gångavstånd till allt. Billig parkering nära.
Trevlig kock god mat ,rent och snyggt.
Bra service
Hjälpsama personal.
Pratglada
Snyggt,fräscht hotell
Vi är jätte nöjda och kommer gärna tillbaka

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack 3helenad
KickiPerzon, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Hej Helena!

Tack för ett fint omdöme.
Ni är så välkomna tillbaka vid ett annat tillfälle.

Ha en fortsatt bra sommar!

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell centralt i Sundsvall. Brukar försöka bo här när jag är i stan då hotellet är så lugnt och trevligt. Gemytligt med trevlig personaln och fräscha rum. Middag ingår på vardagarna och hotellet har garage. Rekommenderas!

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Marcus N
KickiPerzon, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Hej Marcus!

Tack för ditt fina omdöme om oss och att du trivs så bra hos oss.
Vi ser fram emot ditt nästa besök redan nu.

Ha en fin sommar!