Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
ScandicHotels.com158 US$
Expedia.com158 US$
Priceline158 US$
eDreams158 US$
Trip.com169 US$
Omdömet skrevs 23 november 2020

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömet skrevs 15 november 2020

Väl fungerande 3 dagar med handsprit på bra platser. Bra frukost - möjligen kan man önska sig varm mjölk till kaffet. Hur väl man sprittorkade efter varje gäst är osäkert .
Eftersom det är låg belastning så är middagsrestaurangen stängd.

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack MexMats
Omdömet skrevs 9 november 2020

litet och slitet hotelrum möjligt att vi fick ett helt orenoverat rum men om man plussar på frukost och läge så blir det ändå ett helt ok boende. personalen var som vanligt på scandic helt föredömligt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack thomas n
Omdömet skrevs 28 september 2020

Bästa hotel i Sundsvall, goda frukost, välstädad rum, Tack för trevliga personal i receptionen som hjälpa dig 24/7.
Jag rekommendera Scandic Sundsvall city , den ligger mitt i stan nära till alla restauranger caféer osv.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack KarzanM9