View deal
Booking.com159 US$
Expedia.com160 US$
Priceline
Omdömet skrevs 15 november 2020

Väl fungerande 3 dagar med handsprit på bra platser. Bra frukost - möjligen kan man önska sig varm mjölk till kaffet. Hur väl man sprittorkade efter varje gäst är osäkert .
Eftersom det är låg belastning så är middagsrestaurangen stängd.

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack MexMats
Omdömet skrevs 9 november 2020

litet och slitet hotelrum möjligt att vi fick ett helt orenoverat rum men om man plussar på frukost och läge så blir det ändå ett helt ok boende. personalen var som vanligt på scandic helt föredömligt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack thomas n
Omdömet skrevs 28 september 2020

Bästa hotel i Sundsvall, goda frukost, välstädad rum, Tack för trevliga personal i receptionen som hjälpa dig 24/7.
Jag rekommendera Scandic Sundsvall city , den ligger mitt i stan nära till alla restauranger caféer osv.

Tack KarzanM9
Omdömet skrevs 21 september 2020

Omdömet skrevs 7 september 2020

Bra hjälp av personal och mycket trevliga. Bra frukost men man såg inte vad som tog slut. Vissa fat stod tomma länge. Saknade grädde till pannkaka. Restaurangen hade ej öppet för middag. Tråkigt! Rummet fint. Ordnades extra så vi kunde sova tre i två enkelsängar. Bäddades om och benen knöts fast till dubbelsäng. Skön säng och kuddar. Halvdant städat då golvet var fläckigt. Verkade endast ha dammsugits? Luktade ofräscht i korridoren när det var städning. Luktade toalett och bajs!! Ingen ventilation? Annars svalt på rummet och lagom med lampor och mysigt:)

Tack Somrig81