Omdömet skrevs 15 augusti 2018

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Katarina L, Hotelldirektör på Scandic Sundsvall City, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2018

Omdömet skrevs 9 augusti 2018

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par

Omdömet skrevs 9 augusti 2018

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Ett centralt hotell som ligger nära shoppingstråket.

Renstädat rum hårda sköna sängar. Saknade dock värdeskåp.

Bra frukost och trevlig personal i receptionen och i frukostmatsalen.

Hotellet saknar egen parkering så man blir hänvisad till att parkera på offentliga parkeringsplatser. Det finns relativt gott om sådana runt hotellet.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack HobbeDalarna
Katarina L, Hotelldirektör på Scandic Sundsvall City, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Hej HobbeDalarna,

Tack för finaste omdömet om er vistelse hos oss, det glädjer oss mycket.

Vi önskar er en fortsatt fin sommar och hoppas att vi får se er hos oss snart igen!

Vänliga hälsningar

Katarina Lenz