Omdömet skrevs 28 juli 2018

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Katarina L, Hotelldirektör på Scandic Sundsvall City, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som ligger centralt, personalen ger en alltid ett trevligt bemötande.

Rummen är fina och frukosten är bra .

Tyvärr är det många gånger nästan omöjligt att hitta en parkering om man kommer med bil efter kl 16:00.
Detta gör tyvärr att jag väljer annat hotell om de ligger i samma prisklass.

Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack Magnus H

Hej Magnus H, underbart att få den fina recensionen och härligt också att höra att du uppskattar vår fina personal, service är viktigt. Det finns parkeringstorg runt om hotellet där det kan finnas bra möjlighet till att ställa bilen under vistelsen. Mitt emot hotellet finns också en privat parkering - kraften - där möjlighet till parkering finns. Varmt välkommen åter och ha en fin och trevlig fortsättning på sommaren.
Hälsningar Katarina Lenz

Omdömet skrevs 22 juli 2018

Bra centralt läge. Stort familjerum. Bra gym. Synd dock att restaurangen var stängd pga att det var söndag och inte så många andra restauranger var öppna en söndag kväll. Varmt på rummet. ( men det var å andra sidan 30 grader ute)

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack annaJ5270NG

Hej Anna J,
Tack för er vistelse och för att du tar dig tid att dela med dig och ge oss ett fint omdöme. Ja visst har vi haft en fin och otroligt varm sommar, den har verkligen varit magisk och värmeutmanande. Jag hoppas att vi får möjlighet att hälsa dig välkommen åter till Sundsvall och till oss på Scandic och att vi då får möjlighet att hälsa dig/er välkommen till vår fina restaurang.

Ha en fortsatt fin sommar!

Hälsningar Katarina Lenz, Scandic Sundsvall

Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Mycket bra läge i centrum, prisvärt alternativ, trevligt bemötande av receptionisterna och överblickbar lobby. Det som drar ner är att hotellet inte har egen parkering för oss som åker bil utan man får hitta någon ledig plats.

Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
Tack annarJ8362LQ
Katarina L, Hotelldirektör på Scandic Sundsvall City, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2018

Sommarhälsningar från Sundsvall. Tack för er vistelse och för att du tar dig tid att lämna ett omdöme. Härligt att höra att ni uppskattar vårt hotel, service och läge. Förutom de kommunalaparkeringarna utanför hotellet finns en privat parkering mittemot hotellet. Jag hoppas att ni kan välja den vid nästa tillfälle, den är nära hotellet och har ofta lediga platser.

Ha en fortsatt fin sommar och på återseende snart hoppas jag.
Hälsningar Katarina Lenz

Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Centralt hotell med väldigt bra läge och trevlig personal! Dock väldigt dålig ventilation i det lilla rummet. Det var svalt och skönt i korridoren och receptionen men inne på rummet var det obehagligt varmt. En liten bordsfläkt var det som gjorde att vi kunde sova under natten. Frukosten var under vanlig Scandic-standard, men helt okej.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
1  Tack Kristin A

Hej Kristin A,

tack för din vistelse och för att du tagit dig tid att dela med dig och ge oss ett omdöme. Vilken sommar vi har I år, det blir verkligen en utmaning för oss alla. Vi tar till oss av att frukosten inte var helt till er belåtenhet, och jobbar vidare med att säkerställa, utbud, service och kvalité, frukosten är viktig, Jag hoppas att vi snart igen får möjlighet att hälsa dig välkommen åter.
Hälsningar Katarina Lenz, Scandic Sundsvall