Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Travelocity
Hotels.com
ScandicHotels.com
166 US$
Se erbjudande
Booking.com
Orbitz.com
Expedia.com171 US$
Visa alla 17 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (554)
Filtrera omdömen
554 resultat
Medlemsbetyg
112
199
153
71
19
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
112
199
153
71
19
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
49 av 554 omdömen
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Vistelsen som helhet var bra som det brukar vara med scandic. Åt däremot på restaurangen på kvällen. Hade med min gamle far 87 år som tog en schnitzel som var så överstekt/friterad så den gick ej att skära i. Han fick äta den som en hamburgare med en servett. Den generationen vill ju ej klaga, men det var åtminstone 2 stycken schnitzlar de fick ta ut. Äntligen mätta gick vi sedan till baren och där var det en gäst till när jag och min man kom dit. Jag frågade om man beställde i baren eller vid bordet. Gick bra vilket som så jag ställde mig i baren och väntade ….. Tre stycken personal sprang fram och tillbaka in och ut där. Ingen bevärdigade mig med en blick en gång. Man kan ju undra varför de trodde jag stod där!! Satte mig efter 10 minuter vid ett bord, men ledsnade snart på det med så summa summarum. Tur det finns andra alternativ nästa gång man ska bo i Sundsvall. Har nog aldrig upplevt en sådan icke-service på ett hotell någon gång.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack monikaa582
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Hej Monika
Vad tråkigt att lösa om er upplevelse.
Kontakta gärna mig på josefin.mazzarolli@scandichotels.com så jag kan få kompensera er för det inträffade.
Jag har naturligtvis tagit detta med personalen som arbetade.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Känslan är att det nästan inte går att bygga hus i Sundsvall utan utsikt. Ändå har Scandic lyckats med just detta. Byggnaden känns brun och tråkig. Interiören är Scandic standard.
Vi bodde på andra vån. Rummen är små och innestängda med minimalt med luftombyte. Bordsfläktar finns att låna. Gratis kaffe i entrén. Dörrarna smäller hårt och högt. Mycket barnspring i korridoren.

Rumstips: Finns parkering under tak på baksidan. Barnen kan se på bio inkl popcorn
Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack 539olah
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2021

Hej!
Tack för din feedback, ja vår utsikt har nog fått ge vika för läget i detta fall. Hoppas att ni ändå fick en god natts sömn.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 28 juli 2021

Scandic Sundsvall Nord är ett bra, trevligt och prisvärt hotell. Vi bodde här även 1 natt i juli 2020 och fick faktiskt samma rum även denna gång :-)
Mycket trevlig och hjälpsam personal som hjälpte till att skaffa fram is så att vi kunde ner svullnaden på vår kompis kraftigt stukade fot.
Bra, riklig och välsmakande frukost där ingenting saknades. Gott att avsluta den med lite pannkakor och melon.

Datum för vistelsen: juli 2021
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack 57andersp
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Tack för din feedback!
// Josefin, Hotelldirektör

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen