Travelocity
ScandicHotels.com
Orbitz.com
Expedia.com171 US$
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Vistelsen som helhet var bra som det brukar vara med scandic. Åt däremot på restaurangen på kvällen. Hade med min gamle far 87 år som tog en schnitzel som var så överstekt/friterad så den gick ej att skära i. Han fick äta den som en hamburgare med en servett. Den generationen vill ju ej klaga, men det var åtminstone 2 stycken schnitzlar de fick ta ut. Äntligen mätta gick vi sedan till baren och där var det en gäst till när jag och min man kom dit. Jag frågade om man beställde i baren eller vid bordet. Gick bra vilket som så jag ställde mig i baren och väntade ….. Tre stycken personal sprang fram och tillbaka in och ut där. Ingen bevärdigade mig med en blick en gång. Man kan ju undra varför de trodde jag stod där!! Satte mig efter 10 minuter vid ett bord, men ledsnade snart på det med så summa summarum. Tur det finns andra alternativ nästa gång man ska bo i Sundsvall. Har nog aldrig upplevt en sådan icke-service på ett hotell någon gång.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack monikaa582
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Hej Monika
Vad tråkigt att lösa om er upplevelse.
Kontakta gärna mig på josefin.mazzarolli@scandichotels.com så jag kan få kompensera er för det inträffade.
Jag har naturligtvis tagit detta med personalen som arbetade.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Känslan är att det nästan inte går att bygga hus i Sundsvall utan utsikt. Ändå har Scandic lyckats med just detta. Byggnaden känns brun och tråkig. Interiören är Scandic standard.
Vi bodde på andra vån. Rummen är små och innestängda med minimalt med luftombyte. Bordsfläktar finns att låna. Gratis kaffe i entrén. Dörrarna smäller hårt och högt. Mycket barnspring i korridoren.

Rumstips: Finns parkering under tak på baksidan. Barnen kan se på bio inkl popcorn
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 539olah
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2021

Hej!
Tack för din feedback, ja vår utsikt har nog fått ge vika för läget i detta fall. Hoppas att ni ändå fick en god natts sömn.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Scandic Sundsvall Nord är ett bra, trevligt och prisvärt hotell. Vi bodde här även 1 natt i juli 2020 och fick faktiskt samma rum även denna gång :-)
Mycket trevlig och hjälpsam personal som hjälpte till att skaffa fram is så att vi kunde ner svullnaden på vår kompis kraftigt stukade fot.
Bra, riklig och välsmakande frukost där ingenting saknades. Gott att avsluta den med lite pannkakor och melon.

Tack 57andersp

Tack för din feedback!