Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
ScandicHotels.com
SPARA 58 US$
CheapTickets155 US$
Trip.com208 US$
Omdömet skrevs 14 april 2021 från mobil enhet

Men hur Tänkte Ni nu???
Corona restriktioner??
Sitter vi och äter frukost,en kvinna sitter högljudd och skylar med några och stör!!
Efter ca fem minuter kommer en stor grupp in som tydligen har någon konferens på hotellet!!
Stökigt bökigt vid buffé och vid kaffeautomaten!!
Sen sätter sig de vid borden —inga restriktioner där heller tät tillsammans!!
Den kvinna som hade talat på Skype går runt borden och talar med konferens deltagarna!!!
Sååååå dåligt skött!!!
Vi lämnade frukosten snabbare än tänkt!!
Finns inga Restriktioner hos Scandic nord i Sundsvall!!

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Monica O
Josefin Mazzarolli, General Manager på Scandic Sundsvall Nord, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2021

Hej Monica
Vad tråkigt att höra om er upplevelse, du har helt rätt i att det inte ska vara på det sättet.
Jag har pratat med berörd personal och även konferensen i fråga. Vi tar det på största allvar och har redan vidtagit åtgärder för att det inte ska inträffa igen.

Jag vill gärna kompensera er om jag får, maila mig då på josefin.mazzarolli@scandichotels.com

Omdömet skrevs 5 april 2021

Vi bodde hel familjen på hotellet och kände oss väldigt välkomna av personalen. Barn kännes extra välkomna jämfört med andra kedjor. Fräscht inne i matsal och rummen. Visst ser det lite äldre och tråkigare utifrån men kompenseras av personal och inredning. Bra frukost och bra middag med toppen personal.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Pär S

Tack för fint omdöme Pär - varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 30 mars 2021

Hotellet är inte så nice utanför, men rummet, mat, personal och pool med bastu var över förväntan bra.
...tyvärr fanns inte så mycket lekmöglighter för barn, eftersom man tog bort lekhörn, med anledning för Corona. ...men det gick bra ändå, och varsitt barn fick ritbok från receptionen.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Daniel B

Hej daniel
Förlåt för sent svar men tack för fint omdöme, vi hoppas ni kommer tillbaka när vi har fler aktiviteter igång för barnen!

Omdömet skrevs 23 mars 2021

Datum för vistelsen: mars 2021

Omdömet skrevs 6 mars 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com