Kostnadsfri avbokning till den 21-04-18
ScandicHotels.com
SPARA 26 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-18
Boka nu, betala på plats
Priceline153 US$
Trip.com174 US$
Omdömet skrevs 27 februari 2021

Helt underbar vistelse mitt i pandemins tid. Fick både tvättat upp barnens kläder i personalyätvättstugsn och bokat simbassängen till familjen som längtat efter att få bada i simhall! Bedårande personal!! God frukost och sen utcheckning - så himla värt!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Leimuun1
Omdömet skrevs 22 februari 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömet skrevs 19 januari 2021

Barnen klagade på hårda extrasängar.
Valde frukostbox på rummet iom Corona. Jättetråkigt och torrt bröd, fick hämta nytt i matsalen.
Var och tittade på poolen, flöt runt jättemycket hårstrån och skräp på ytan, känns som att reningen inte fungerar.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Linda A
Omdömet skrevs 18 januari 2021 från mobil enhet

Hotellet är perfekt placerat för oss genomresande som vill sova och åka vidare.
Personalen är trevlig och hjälpsam och rummen är helt ok.

Rummet/hotellet kändes väldigt kallt och dubbla täcken blev lösningen för att få sova.

Datum för vistelsen: januari 2021
Restyp: Reste ensam
Tack 542j_rgenw
Omdömet skrevs 19 november 2020

Stor parkering på baksidan. av hotellet. Bra rum. Stor frukostbuffé. Ligger nära E4 utan att köra in i staden. Perfekt övernattning på långresan. Sköna solstolar på kullen till vänster om entrén. Poolen var tyvärr avstängd pga. renovering.

Rumstips: Parkeringen kändes trygg.
Datum för vistelsen: november 2020
Tack Road208972