2 personer tittar på det här hotellet
eDreams172 US$
Travelocity181 US$
Orbitz.com181 US$
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Spenderade två nätter på hotellet och var mer än nöjd, särskilt med middagen på hotellets restaurang. Huvudrätten, renrostbiff, var helt fantastisk. Seriöst bland det godaste jag någonsin har ätit.

Det enda jag kan säga att jag saknade var nutella på frukosten. Det är lite hotell-obligatoriskt med nutella.

Rumstips: För att ta sig ner till centrum så åker man lämpligast bil/taxi. Det finns inga bussar och det är långt (och brant) att gå.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Beda H
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Jättefint rum! Bokade ett dubbelrum. Vi fick tillträde till rummet 2 timmar innan incheckning!
Fanns välfylld minibar , choklad, chips.
Sköna sängar!
Åt middag i bistron, god mat och fantastiskt fin utsikt!
Frukosten var jättebra! Finns inget att klaga på!

2  Tack Forslund15
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

På plussidan var alla i personalen trevliga inklusive städpersonal. God frukostbuffé men oorganiserad utan naturliga kösystem/flöden. På minussidan var rummet småskräpigt och dammigt på golvet och svag belysning i badrum samt mycket ljud av hotelldörrarna från grannarna när de stängs. ”Restaurang 180 Grader” som får en separat recension verkar höra till hotellet. Restaurangen kan tyvärr inte rekommenderas.

Tack HapoyTraveller1977
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

+ Fin utsikt från restaurang och spa
+ Trevlig personal
+ Bra frukost
+ Helt okej spa
- slitet hotell och slitna rum
- ingen ac på rummen
-dålig utsikt från nästan samtliga rum
- små spartanska rum utan vare sig tillgång till strykjärn eller garderob
- ej prisvärt

Rumstips: Finns fastpris på taxi till och från hotellet från centrum för 150kr
Tack corn2546
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Som alltid när vi åker till Hotell Södra Berget fick vi en fantastisk vistelse. Den utbyggda spaavdelningen är utan dess like, en fantastisk upplevelse när man åker som par utan barn. En fördel med bokningen att kunna få entré till spa efter middagen. Att avrunda med avslappningen var en stor fördel jämfört med tidigare gånger vi varit här.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mayazel