Kostnadsfri avbokning till den 21-11-05
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-06
Priceline170 US$
eDreams161 US$
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Jättefint rum! Bokade ett dubbelrum. Vi fick tillträde till rummet 2 timmar innan incheckning!
Fanns välfylld minibar , choklad, chips.
Sköna sängar!
Åt middag i bistron, god mat och fantastiskt fin utsikt!
Frukosten var jättebra! Finns inget att klaga på!

2  Tack Forslund15
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

På plussidan var alla i personalen trevliga inklusive städpersonal. God frukostbuffé men oorganiserad utan naturliga kösystem/flöden. På minussidan var rummet småskräpigt och dammigt på golvet och svag belysning i badrum samt mycket ljud av hotelldörrarna från grannarna när de stängs. ”Restaurang 180 Grader” som får en separat recension verkar höra till hotellet. Restaurangen kan tyvärr inte rekommenderas.

Tack HapoyTraveller1977
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

+ Fin utsikt från restaurang och spa
+ Trevlig personal
+ Bra frukost
+ Helt okej spa
- slitet hotell och slitna rum
- ingen ac på rummen
-dålig utsikt från nästan samtliga rum
- små spartanska rum utan vare sig tillgång till strykjärn eller garderob
- ej prisvärt

Rumstips: Finns fastpris på taxi till och från hotellet från centrum för 150kr
Tack corn2546
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Som alltid när vi åker till Hotell Södra Berget fick vi en fantastisk vistelse. Den utbyggda spaavdelningen är utan dess like, en fantastisk upplevelse när man åker som par utan barn. En fördel med bokningen att kunna få entré till spa efter middagen. Att avrunda med avslappningen var en stor fördel jämfört med tidigare gånger vi varit här.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mayazel
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Vackert beläget hotell med otrolig utsikt. Bra och bekväma rum med allt man kan tänka sig. Maten går inte att klaga på, åt färsk lax med risotto som var gudomlig bägge dagarna och för- och efterrätt var oxå bra. Personalen var oxå trevlig och hjälpsam. Åker väldigt gärna tillbaka och kommer rekommendera hotellet till mina vänner o bekanta.

Rumstips: Finns gott om parkeringar och man får ha hund med sig.
Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack anital529