Kostnadsfri avbokning till den 21-11-05
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-06
Priceline170 US$
eDreams161 US$
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

På plussidan var alla i personalen trevliga inklusive städpersonal. God frukostbuffé men oorganiserad utan naturliga kösystem/flöden. På minussidan var rummet småskräpigt och dammigt på golvet och svag belysning i badrum samt mycket ljud av hotelldörrarna från grannarna när de stängs. ”Restaurang 180 Grader” som får en separat recension verkar höra till hotellet. Restaurangen kan tyvärr inte rekommenderas.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack HapoyTraveller1977
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

+ Fin utsikt från restaurang och spa
+ Trevlig personal
+ Bra frukost
+ Helt okej spa
- slitet hotell och slitna rum
- ingen ac på rummen
-dålig utsikt från nästan samtliga rum
- små spartanska rum utan vare sig tillgång till strykjärn eller garderob
- ej prisvärt

Rumstips: Finns fastpris på taxi till och från hotellet från centrum för 150kr
Datum för vistelsen: juli 2021
Tack corn2546
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Som alltid när vi åker till Hotell Södra Berget fick vi en fantastisk vistelse. Den utbyggda spaavdelningen är utan dess like, en fantastisk upplevelse när man åker som par utan barn. En fördel med bokningen att kunna få entré till spa efter middagen. Att avrunda med avslappningen var en stor fördel jämfört med tidigare gånger vi varit här.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mayazel
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Vackert beläget hotell med otrolig utsikt. Bra och bekväma rum med allt man kan tänka sig. Maten går inte att klaga på, åt färsk lax med risotto som var gudomlig bägge dagarna och för- och efterrätt var oxå bra. Personalen var oxå trevlig och hjälpsam. Åker väldigt gärna tillbaka och kommer rekommendera hotellet till mina vänner o bekanta.

Rumstips: Finns gott om parkeringar och man får ha hund med sig.
Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack anital529
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Vi förlovad oss på detta hotell för 12år sen. Då var vi inte nöjda med varken spat eller restaurangen. Nu var vi där igen med två av våra barn. Oj vilken uppryckning både hotellet och spat hade gjort. Spat har allt man önskar sig. Fint fräscht och mycket olika pooler och bastun. Trevlig personal och sköna morgonrockar. Vi var där en Måndag och då fick man ha med barn. Riktigt mysig familjeaktivitet.

På kvällen åt vi på reasturangen 180. Maten var fantastiskt god. Åt renrostbiff med potatispuré. Fint upplagt och mycket goda norrländska smaker. Barnen var även nöjda med sina hamburgare och toast. Kyparen var en ringt härlig man som skojade och verkade trivas med sitt jobb. Det gör mycket för upplevelsen. Restaurangen var full men vi fick maten fort och ljudnivån var trotts mycket barn bra. Magisk fin utsikt över Sundsvall.

Vi gick även över till spelhallen bredvid på kvällen. Vi spelade massa spel och körde laserdome. Nästa gång ska vi testa prison island och bowlingen. För hit kommer vi komma många gånger till. Perfekt för en minisemester. Rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Mariaedberg