Travelocity
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-05
Orbitz.com
Priceline170 US$
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Som alltid när vi åker till Hotell Södra Berget fick vi en fantastisk vistelse. Den utbyggda spaavdelningen är utan dess like, en fantastisk upplevelse när man åker som par utan barn. En fördel med bokningen att kunna få entré till spa efter middagen. Att avrunda med avslappningen var en stor fördel jämfört med tidigare gånger vi varit här.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mayazel
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Vackert beläget hotell med otrolig utsikt. Bra och bekväma rum med allt man kan tänka sig. Maten går inte att klaga på, åt färsk lax med risotto som var gudomlig bägge dagarna och för- och efterrätt var oxå bra. Personalen var oxå trevlig och hjälpsam. Åker väldigt gärna tillbaka och kommer rekommendera hotellet till mina vänner o bekanta.

Rumstips: Finns gott om parkeringar och man får ha hund med sig.
2  Tack anital529
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Vi förlovad oss på detta hotell för 12år sen. Då var vi inte nöjda med varken spat eller restaurangen. Nu var vi där igen med två av våra barn. Oj vilken uppryckning både hotellet och spat hade gjort. Spat har allt man önskar sig. Fint fräscht och mycket olika pooler och bastun. Trevlig personal och sköna morgonrockar. Vi var där en Måndag och då fick man ha med barn. Riktigt mysig familjeaktivitet.

På kvällen åt vi på reasturangen 180. Maten var fantastiskt god. Åt renrostbiff med potatispuré. Fint upplagt och mycket goda norrländska smaker. Barnen var även nöjda med sina hamburgare och toast. Kyparen var en ringt härlig man som skojade och verkade trivas med sitt jobb. Det gör mycket för upplevelsen. Restaurangen var full men vi fick maten fort och ljudnivån var trotts mycket barn bra. Magisk fin utsikt över Sundsvall.

Vi gick även över till spelhallen bredvid på kvällen. Vi spelade massa spel och körde laserdome. Nästa gång ska vi testa prison island och bowlingen. För hit kommer vi komma många gånger till. Perfekt för en minisemester. Rekommenderas starkt.

Tack Mariaedberg
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Det första vi möttes av i receptionen var att personalen stod och pratade privat i telefon, när hon hade lagt på tittade hon bara på oss och jag var den som fick säga hej. Inte ens ett välkommen kunde hon få ur sig.
Rummet var helt okej men hade ett rum med utan utsikt över staden.
Vi åt trerättersmiddag på restaurangen och maten var jättegod, vi hade en jättefin service av personalen i restaurangen.
Spat var helt okej, även personalen där.
Frukosten var ingen höjdare, kanske för det långa hårstråt som låg i min sylt, blä!
Tyvärr kommer vi inte bo här igen.

Rumstips: Lätt att hitta parkering
Datum för vistelsen: januari 2021
Tack hannamarionkrist2021
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Minisemester med spa-besök och spel på Strike Club. Har bott på hotellet tidigare med blandade upplevelser men denna vistelse var över förväntan. Trevlig personal både på hotell och spa. Vi bodde i ett familjerum i nya delen med utsikt, verkligen värt det. Frukosten hade det man kan förvänta sig och var fräsch. Maten i restaurangen var bra. Inte den bästa Poke Bowl jag ätit men god. Renrostbiffen var fantastisk.

Rumstips: Hotellet var ett fullt under vår vistelse så vi fick tipset att äta tidig eller sen frukost för att slippa trängsel. Boka rum med utsikt.
Tack stefanedb