Kostnadsfri avbokning till den 21-12-17
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-18
Booking.com170 US$
eDreams170 US$
Orbitz.com189 US$
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Det första vi möttes av i receptionen var att personalen stod och pratade privat i telefon, när hon hade lagt på tittade hon bara på oss och jag var den som fick säga hej. Inte ens ett välkommen kunde hon få ur sig.
Rummet var helt okej men hade ett rum med utan utsikt över staden.
Vi åt trerättersmiddag på restaurangen och maten var jättegod, vi hade en jättefin service av personalen i restaurangen.
Spat var helt okej, även personalen där.
Frukosten var ingen höjdare, kanske för det långa hårstråt som låg i min sylt, blä!
Tyvärr kommer vi inte bo här igen.

Rumstips: Lätt att hitta parkering
Datum för vistelsen: januari 2021
Tack hannamarionkrist2021
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Minisemester med spa-besök och spel på Strike Club. Har bott på hotellet tidigare med blandade upplevelser men denna vistelse var över förväntan. Trevlig personal både på hotell och spa. Vi bodde i ett familjerum i nya delen med utsikt, verkligen värt det. Frukosten hade det man kan förvänta sig och var fräsch. Maten i restaurangen var bra. Inte den bästa Poke Bowl jag ätit men god. Renrostbiffen var fantastisk.

Rumstips: Hotellet var ett fullt under vår vistelse så vi fick tipset att äta tidig eller sen frukost för att slippa trängsel. Boka rum med utsikt.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack stefanedb
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Hotellet ligger otroligt fint med en vacker utsikt över Sundsvall. Maten håller hög standard och det finns anpassad meny för barn.
Spa-delen ger ett trevligt intryck med en del variation av pooler, dock ingen större pool som inbjuder till simning.
Tyvärr finns ingen vettig ventilation vilket gör rummen fruktansvärt varma. Vi mätte 29C i vårt rum. Tyvärr finns det även begränsad möjlighet att öppna fönster då alla fönster är antingen spärrade eller begränsade med säkerhetskedjor.
Är man en fryslort är detta hotell för dig!

Tack MagnusD25
Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Vackert beläget hotell med otrolig potential.
Hela hotellet ger dock en känsla av att funktion fått ge vika för "lyx". Vi bodde i en bastusvit, i rummet var det närmare 30° varmt och det fanns ingen klimatanläggning. Min misstanke är att dessa bastusviter ej isolerats ordentligt, eftersom väggarna i rummet var varma. För att ta sig till rummet behövde man gå igenom hotellets restaurang, vilket kändes enormt ogenomtänkt.
Dåligt utbud i minibaren, med obskyra märken/smaker/produkter som inte alls faller in under ramen för ett normalt minibarsutbud.
Stort plus för lyxiga produkter i badrummet.

Tack Camilla K
Omdömet skrevs 6 juli 2021

I rummen finns ingen AC. Var tvungna att ha fönstret öppet hela natten vilket gjorde att det var väldigt ljust i rummet och oljud utifrån.
På spaavdeöningen var det vissa människor som var väldigt högljudda och otrevliga.

Tack alexandersC745ZN