Kostnadsfri avbokning till den 21-06-20
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-19
CheapTickets170 US$
eDreams176 US$
Prestigia.com253 US$

Fruktansvärt otrevlig och okunnig personal.

Bo inte här! Långt från centrum icke prisvärt och inte nåt vidare spa.

Det finns väldigt trevliga och fina hotell nära centrum och vill man på spa är Himlabadet flera gånger bättre.

Personalen håller på och tjafsar med gäster.

Rumstips: Undvik Hotell Södra Berget
Datum för vistelsen: april 2021
Tack Mats S
Omdömet skrevs 25 januari 2021

Vi är så nöjda med våran vistelse, erat nyrenoverade hotell med tillhörande SPA VIDA gav oss precis det vi önskade under vårat besök! Så fina rum, underbara sängar. Lyxigt med Rituals produkter på toaletten. Och supergod och fräsch frukost!!
Kommer mer än gärna tillbaka.

Tack Lindanasl
Omdömet skrevs 8 januari 2021 från mobil enhet

Hotellet är fint och fräscht, magisk utsikt, dock med ett flertal brister:
- personal i reception hade inte koll på att bar och bowling var stängd, hänvisade oss till båda, med en axelryckning
- Morgonrockar slut på SPA (lite folk där) Fick gå mellan rum och SPA med handduk
- Maten levde inte upp till sin prisnivå, huvudrätt var kall( köttet var dock riktigt bra)
-serverades kallt kaffe och fel ölsort
- ingredienser till coctailen i menyn saknades
Bra med hotellpaket, men tumma inte på standarden, det är den man minns. Hotellet var långt i från fullbelagt.

Tack 761annah
Omdömet skrevs 6 januari 2021

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Fantastisk utsikt!! Fint spa med många olika pooler och mysiga relaxytor. Generösa öppettider på spa. Maten var riktigt god, trevlig men aningen långsam service. Även i restaurangen är utsikten mycket vacker. Hotellrummet var mycket smakfullt, men litet. Det får inte plats två personer i badrummet.
Vi trivdes bra och vill gärna åka hit igen.

Tack Anna H
Omdömet skrevs 4 januari 2021 från mobil enhet

Bokade paket med middag. Middagen bestod av rå lax till förätt som skulle varit gravad vilket den inte var. Varmrätten ljummen och efterätten ok men inte mer.
Service ok men inte mer. Tror personalen ger sämre service när man har paket gäster.

Restyp: Reste ensam
Tack Ingridlundblad