View deal
Priceline171 US$
Booking.com171 US$
Prestigia.com217 US$
Omdömet skrevs 6 januari 2021

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Fantastisk utsikt!! Fint spa med många olika pooler och mysiga relaxytor. Generösa öppettider på spa. Maten var riktigt god, trevlig men aningen långsam service. Även i restaurangen är utsikten mycket vacker. Hotellrummet var mycket smakfullt, men litet. Det får inte plats två personer i badrummet.
Vi trivdes bra och vill gärna åka hit igen.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Anna H
Omdömet skrevs 4 januari 2021 från mobil enhet

Bokade paket med middag. Middagen bestod av rå lax till förätt som skulle varit gravad vilket den inte var. Varmrätten ljummen och efterätten ok men inte mer.
Service ok men inte mer. Tror personalen ger sämre service när man har paket gäster.

Datum för vistelsen: januari 2021
Restyp: Reste ensam
Tack Ingridlundblad
Omdömet skrevs 30 december 2020 från mobil enhet

Vi är supernöjda, underbar minisvit med skön säng. Lätt att reglera värmen så det gick att få svalt på natten. Mat och service jättebra.Frukostbuffé med bra utbud, men ingen trängsel folk höll avstånd. Handsprit på flera stationer. Och många bord så det gick att sitta glest. Vi kommer gärna igen!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack sivnorgren
Omdömet skrevs 20 december 2020 från mobil enhet

Frukostbuffé trots corona.
Vi bad om frukostpåse och hänvisades till att ta frukost själv och bära upp på rummet alternativt room service för 395 kr.
Tycker det borde vara självklart att alla gäster inte vill stå och trängas i buffé under corona och det borde man facilitera.

Bekväma sängar
Tyst och stilla område.

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack 142ceciliab
Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Som titeln lyder, fast man gör allt man kan så vill de flesta gäster hoppa upp i knä på en när man hämtar frukost. Personal borde vara på plats och hjälpa dessa gäster till bättre vetande!

Annars som vanligt härlig mat, personal!

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack sarah a