View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-17
Priceline171 US$
Prestigia.com217 US$
Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Som titeln lyder, fast man gör allt man kan så vill de flesta gäster hoppa upp i knä på en när man hämtar frukost. Personal borde vara på plats och hjälpa dessa gäster till bättre vetande!

Annars som vanligt härlig mat, personal!

1  Tack sarah a
Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Överraskade frun med en Staycation fre-sön.
Vi anlände fredag kväll och checkade in. Rummet receptionen va superfint. Gick en snabbis in och kollade av Spa delen och de såg oxå helt fantastiskt ut. Eftersom vi båda jobbat i hotell och restaurang i flera år så va vi överraskade att allt verkar helt perfekt så vi tänkte att maten kommer va en besvikelse. Vi åt en 3 rätters middag med löjromstoast till förrätt. Frun tog entrecote jag åt renrostbiff efterrätten blev vaniljglass med färska jordgubbar, och vi båda va helt förstummade över maten som va helt fantastisk. Köttet va mört och supergott.
Nu en vecka senare så frågar frun när vi ska åka dit nästa gång! Vi saknar det redan.
De blir troligen en tripp inom snar tid. 4h resa har vi men så värt det.

1  Tack 865stefane
Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Fint och rymligt rum med sköna sängar och vacker utsikt över Sundsvall. Tyst omgivning mitt i naturen.

Hotellet SPA-avdelning var något utöver det vanliga. Rent och smakfullt med flera "stationer" som gav en privat atmosfär utan trängsel och inte alltför hög ljudnivå. En fördel är fördelningen på två våningar med lounge för sig. Mycket trevligt bemötande, verkligen avkopplande och återigen med en enastående utsikt. Kunde vara New York by night!

Restaurangens meny var minimal men den vegetariska Savoykålen riktigt god. Frukostens utbud var begränsat och nådde inte samma nivå som middagen i restaurangen. Det kanske beror på förändringar under Coronapandemin och/eller att inriktningen inte är att skapa bistrokänsla.

Rumstips: Kommer du med tåg och inte vill promenera uppför slalombacken till hotellet är taxi att föredra!
Tack CarinRo
Omdömet skrevs 8 oktober 2020 från mobil enhet

Fint stort hotell med fina rum. Sköna sängar och kuddar kyl och vattenkokare. Stor fin frukost med det mesta man kan önska sig. Fint spa som vi tyvärr ej hann utnyttja till en extra kostnad om 395kr per person. Fin restaurang ,180grader med goda maträtter.

2  Tack MVGB
Omdömet skrevs 24 september 2020 från mobil enhet

Superfint hotell. En svag god doft av doftljus på hotellet. Fräscha rum och badrum. Lyxig tvål i badrummet förhöjde upplevelsen. Allt man kan önska sig på frukosten.

Spa avdelning var också riktigt fin. Utsikten ngt utöver det vanliga, man såg över hela Sundsvall. Även fint på kvällen när hela staden var upplyst och man bara såg alla lampor. Det var inte så mkt folk när vi var där vilket var skönt.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 530sofiaaa