Omdömet skrevs 27 mars 2018

Stort utbud och variation på konferensrum med proffsig konferensservice. Utbudet av hotellrum är stort och man kan välja från det enklaste till riktig lyx. En härlig spa-anläggning med en utsikt som inte går av för hackor. Restaurang både för den stora konferensen, men också en lite mindre för det lite flottare alternativet. Konferensmaten serveras som buffé och kvalitet och logistik behöver höjas något snäpp för att komma ifrån "utfodringsnivån".

Bodde här: december 2017
Tack Åke B
Patrik A, Hotelldirektör på Hotell Södra Berget, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej
Tack för Er feedback det var roligt att ni trivdes.
Vi tar till oss synpunkterna på maten.
Hoppas vi ser Er som vår gäst igen.

Omdömet skrevs 18 mars 2018

Små rum, sköna sängar och kuddar. Trångt badrum, max en person åt gången! Kall lobby, kall frukostmatsal, oskottat därav ingen utsikt från frukostmatsalen. Fin alacarterestaurang, supertrevlig personal, men 2 av 4 fick kall mat (som snabbt byttes ut till en varm) Men sånt ska inte ske när maten är så dyr som den är.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack birgitta554
Patrik A, Hotelldirektör på Hotell Södra Berget, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej
Tack för Er feedback, Det tar vi till oss.
Om jag kan göra något för Er är ni välkommen att kontakta mig på patrik@sodraberget.com

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Detta var vår första gång på södra berget. Lite blandade känslor av detta Hotell!
Ros: vackra sällskapsytor, trevlig personal i repan. God frukost i vacker miljö!
Ris: Rummet såldes som ett familjerum - mkt trångt, dubbelsäng med två sängar inställda. För att bädda ut fick vi möblera om och stapla möbler på varandra. Aldrig tidigare bott i ett så litet rum som kallas familjerum, och då ska tilläggas att vi ofta bor på hotell. För priset som tas för rummet är det enligt min mening det minsta som kan erbjudas på rummet åtminstone schampo och balsam!!! Gammeldags standard i själv rummet. 90% av aktiviteterna som finns för barn kostar. Bowling etc kan jag förstå men airboard i ett lekrum borde gå att "bjussa" på, speciellt med tanke på priset!

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Lila L
Patrik A, Hotelldirektör på Hotell Södra Berget, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Hej
Tack för Era synpunkter. Vi tar till oss detta.
Det är ni som våra gäster gör att kan bli bättre.

Omdömet skrevs 18 februari 2018

Ett typiskt konferenshotell men med en utsikt som slår det mesta. Bra konferenslokaler, tyvärr så är de två största lokalerna helt skilda från de mindre. Bra restaurang(er). Rummen enkla men funktionella men inget att skriva hem om.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Tomas S
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Möts av en fint utsmyckad lobby och trevlig personal i receptionen.
Hade bokat ett superiorrum, så utsikten var helt underbar. Stort och rymligt rum men väldigt slitet.
Rekommenderar verkligen att boka spa i förväg. Trots att jag bokade två veckor innan fick vi inte tid för behandling samtidigt, då det redan var uppbokat. Väldigt mycket folk inne på spa-avdelningen. Mysigt men alldeles för litet.
Restaurangen hade inte så många rätter att välja mellan, och priset kan ju diskuteras.. Dock väldigt trevlig personal och mysig atmosfär.
Nja.. stor potential för detta hotell, men en hel del mer att önska.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
4  Tack Natalie S