eDreams
Agoda.com
StayForLong
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 1 november 2019

Bo här om ni gillar lukten av urin då det bara finns handfat på vissa rum. Superbra ställe om ni känner er otrygga på natten och vill höra grannen som sover gott i rummet bredvid. Absolut sämsta vandrarhemmet i hela sverige.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Rersmontor
Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Kändes lite ofräscht att det inte är personal som städar rummen utan att man får göra det själv. Litar inte på att tidigare besökare städat ordentligt. Ingen direkt servicekänsla hos personal. Lyhört.
Positiva med stället var att hunden var välkommen och läget var fint uppe på berget.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Lovisa E
Omdömet skrevs 8 juli 2019

Mycket trevlig personal. Vi fick checka in kl 12 fast ordinarie tid var 16. Härlig utsikt över stan från toppen på berget. Enkel frukost men inget saknades. Promenerade till stan tog en halvtimme. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack bandersson
Omdömet skrevs 7 november 2018 från mobil enhet

Vi bodde på vandrarhemmet i 5 dagar, kombo av jobb och semester.
Valde rum med egen toalett och dusch samt tv. Goa och fräscha sängar.
Mycket rent o fräch men väl litet rum, riktigt trångt.
Fanns utöver sängarna endast en hylla och en pall!
Fint, välutrustad, rent o fräscht kök.
Matplatsen var dock dödligt tråkig. Starka taklampor och lika starka lampor på en vägg. Inget mys alls.
Underbar utemiljö och trevlig personal.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 693ebbam
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var väldigt nöjda med vandrarhemmet! Bra läge! Nära till stan men också nära till naturen. En liten promenad så kommer man till ett ställe med utsikt över hela Sundsvall! Rent och fint med bra rutiner! Åk dit!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack nesibas