“Mycket trevligt lunchställe med utmärkt läge, god mat och bra pris”
Omdöme om Svartviks Herrgård

Svartviks Herrgård
Rankad som nr 69 av 143 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 26 juli 2020

På väg i bil från Uppsala till Höga Kusten låg detta matställe alldeles utmärkt till rent körmässigt. (Både i avstånd och vad gäller att ta sig till och från E4:an.) Det serverades buffetlunch med två riktigt goda maträtter (fransk fiskgryta och pulled pork) samt rikligt med sallad, kaffe/the och kaka. Pris: endast 100 kr per person. Stället är dessutom en vacker herrgård, fint belägen med härlig utsikt från terrassen. Kan varmt rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Pierre F
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Semesterbricka för avhämtning. 2 personer. Väl tilltagen. Välsmakande och bra kombination. Kan verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2020
Tack GunnelH

Resenärer som tittade på Svartviks Herrgård tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Svartviks Herrgård? Berätta vad du tyckte!