View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
View deal
SPARA 13 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Priceline
eDreams93 US$
Travelocity92 US$
Omdömet skrevs 21 oktober 2020

Rent, välstädat och fint badrum samt helt okej sängar. Tyvärr var rummet i övrigt inte i toppskick. Det fanns märken i väggar och toa-dörren, en spricka i TV:n och det bord som fanns i rummet var trasigt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack f0rslund
Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Inga krokar i badrummet.
Bordet synligt lagat med ett plattjärn.
Ingen sänglampa o eluttag vid ena sängbordet, som egentligen stod med lådorna in mot väggen.
Nja....väljer nog ett annat hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack tperss817511
Omdömet skrevs 24 september 2020

Trevligt bemötande av personalen vilket gjorde att man kände sig välkommen till er
Lite väl enkel frukost kan gott tänka mig att betala lite mer om det finns mer att välja på
Annars okej rum nära centrum

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste ensam
Tack jlarss975610
Omdömet skrevs 7 september 2020

Oväsen på innergården nattetid.(Rum mot gården)
Gardiner saknas delvis för insyn och mörkläggning. Frukost sen en dag (personal försovit sig) så den fick utebli. Hiss ur funktion fast på vån 2 så jag fick bära packningen

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste ensam
Tack bleima162409
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Var supernöjd med detta hotell. Små men fina rum med högt i tak och breda fönsterbrädor som gav det en enorm charm. Absolut inte det mest nyrenoverade badrummet men rent! Bra frukost och trevlig personal.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack hildat820