View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
View deal
SPARA 13 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Priceline
eDreams93 US$
Travelocity92 US$
Omdömet skrevs 7 september 2020

Oväsen på innergården nattetid.(Rum mot gården)
Gardiner saknas delvis för insyn och mörkläggning. Frukost sen en dag (personal försovit sig) så den fick utebli. Hiss ur funktion fast på vån 2 så jag fick bära packningen

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste ensam
Tack bleima162409
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Var supernöjd med detta hotell. Små men fina rum med högt i tak och breda fönsterbrädor som gav det en enorm charm. Absolut inte det mest nyrenoverade badrummet men rent! Bra frukost och trevlig personal.

Tack hildat820
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

+Rent och fräscht. Lätt att parkera. Badkar är alltid skönt om man har tid.
-Inga sänglampor eller andra smålampor, besvärligt att duscha i badkar.

Frukosten var inte svulstig mer lagom, särskilt med tanke på rådande omständigheter.
Som helhet var det en positiv upplevelse.

Tack lsiik660927
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Bra och billigt .Centralt. Nära till allt. Trevlig personal. Finns inget att klaga på...….Parkering nära även det ett plus....Vi kommer att komma tillbaka nästa gång vi besöker Sundsvall. Tack för den här gången.

Tack ehall250746
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Varm natt, fönstren vi gick inte att öppna för att vädra eller få in luft. Så det var helt omöjligt att göra någonting åt värmen.

Oerhört lyhört, så fort någon tog ett steg i rummet bredvid eller i korridoren hördes det

Tack Bens0101