“Supertrevlig kväll!”

Blackstone Steakhouse - Sundsvall
Rankad som nr 10 av 149 Restauranger i Sundsvall
Beskrivning: Bra mat ska det spraka om. På Blackstone Steakhouse lagar vi alltid mat med högkvalitativa råvaror. Våra varmrätter serveras på 400°C lavasten.
Omdömet skrevs 18 oktober 2021

Som att sitta i ett välplanerat och ombonat vardsgsrum, mysigt! Servicen är trevlig och serviceminded.

Maten vi beställer kommer in på en het lavasten som man sedan steker klart sin mat på, allt efter tycke och smak. Vinrekommendationen på menyn passar väl till maten. Portionen mat är väl tilltagen, och vi gick därifrån mycket mätta och glada. Vi åt kalv med pommes och två såser. Chili och limesmör var mycket bra, Bea och rökt vitlökssmör likaså!

Vi rekommenderar absolut ett besök, och vi kommer att komma tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2021
Tack HenricSil

Omdömet skrevs 17 oktober 2021 från mobil enhet

Glatt överraskad över vad jag fick se redan när jag gick in i entrén. Möttes av en lyxig miljö och ett varmt välkomnande. Beställde oxfilé till varmrätt vilkens tillagning, vid bordet, av servicen. Bästa kvalité, var mört som att skära i smör. Efterrätten blev en riktig suprice, chokladebomb, så gott att det inte går att beskriva. Personalen går dock att beskrivas som kunnig, serviceinriktad och mycket uppmärksammade.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Atico1
Omdömet skrevs 18 september 2021 från mobil enhet

Både otroligt gott med riktigt bra kvalité på både kött, tillbehör och såser och rolig upplevelse då man steker köttet själv.

Jag och killen delade på en mixed meat (3olika kött) och tog 3 tillbehör och 3 såser.

Choklad efterrätten var också riktigt god

Servicen var riktigt bra också

Nya favorit restaurangen helt klart

Datum för besöket: september 2021
Tack 911sofial
Omdömet skrevs 3 september 2021

Vi tog kockens meny med vinpaket. Vilken otrolig mat och dryck. Väldigt god mat, bra portioner och en dryck som passade perfekt till maten. Sen att få steka köttet själv på en lavasten bara det var en trevlig upplevelse. Mycket trevlig och service inriktad personal. Vi fick en fantastisk kväll. Missa inte detta ställe om ni är i Sundsvall.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack p_rerikv2021
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Jag,sambon och mamma var på besök i Sundsvall. Andra kvällen gick vi på Black Stone steakhouse. Fick ett varmt välkomnande, fastän att vi inte bokat, och visat till ett trevligt bord. Personalen var uppmärksamma, trevlig och snabb. Maten var det godaste jag ätit på länge. Kan rekommendera lammet med tryffelmajonäs. En mysig atmosfär. Man vill nästan inte lämna lokalen. Detta blir en återkommande upplevelse i Sundsvall.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 388carinad

Resenärer som tittade på Blackstone Steakhouse - Sundsvall tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Blackstone Steakhouse - Sundsvall? Berätta vad du tyckte!