“Torsdagsmys”

Blackstone Steakhouse - Sundsvall
Rankad som nr 14 av 145 Restauranger i Sundsvall
Beskrivning: Bra mat ska det spraka om. På Blackstone Steakhouse lagar vi alltid mat med högkvalitativa råvaror. Våra varmrätter serveras på 400°C lavasten.
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Jättetrevlig lugn miljö med gott om plats.. Mycket bra service. Maten smakade jättegott, vi åt menyn chiefs Choice respektive löjromstacos och surf and turf. Man tillagar sina köttbitar själv på en het lavasten. Toppklass på smakerna.
Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 644_sal

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Åt kalvbiffen och testade några drinkar från baren. Tycker hela upplevelsen andas kvalitet från första stund. Köttet får du förstekt till bordet för att sedan steka själv till önskad stekgrad. Bra kött och lagom mängd mat. Baren levererade också klassiska ambitiösa drinkar. Bäst var personalen som är mycket serviceinriktade och proffsiga. Rekommenderar varmt.

Tack johannesb24
Omdömet skrevs 14 juli 2021

Väldigt trevlig och gemytlig restaurang, lite roligt att få steka köttbiten själv på en lavasten vid bordet, Väldigt god mat och trevlig personal, supergod mat

Tack Tommy B
Omdömet skrevs 14 juli 2021

Trevligt och ovanligt med runda bord. Gillar konceptet med kött på lavasten där du själv får fortsätta steka färdigt köttet till önskad stekgrad. Mycket goda såser, kan rekommendera det rökta vitlökssmöret. Mycket trevlig personal som bidrog till det lilla extra och verkade hålla den standarden med alla gäster runtomkring. Var en kompisreunion med tre grabbar som inte setts på 28 år + en fru. Den svenska oxfilén uppskattades, surf & turf och meat mixed grill lika så. Den extra 5:e stjärnan p.g.a. engagerande och rolig personal.

Tack jungim1979
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Riktigt god mat och väldigt bra service! Godaste maten på länge. Personalen var närvarande och väldigt servicemind

Tack 566mimmis

Resenärer som tittade på Blackstone Steakhouse - Sundsvall tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Blackstone Steakhouse - Sundsvall? Berätta vad du tyckte!