“Supergott”

Blackstone Steakhouse - Sundsvall
Rankad som nr 15 av 145 Restauranger i Sundsvall
Beskrivning: Bra mat ska det spraka om. På Blackstone Steakhouse lagar vi alltid mat med högkvalitativa råvaror. Våra varmrätter serveras på 400°C lavasten.
Omdömet skrevs 14 juli 2021

Väldigt trevlig och gemytlig restaurang, lite roligt att få steka köttbiten själv på en lavasten vid bordet, Väldigt god mat och trevlig personal, supergod mat

Tack Tommy B

Omdömet skrevs 14 juli 2021

Trevligt och ovanligt med runda bord. Gillar konceptet med kött på lavasten där du själv får fortsätta steka färdigt köttet till önskad stekgrad. Mycket goda såser, kan rekommendera det rökta vitlökssmöret. Mycket trevlig personal som bidrog till det lilla extra och verkade hålla den standarden med alla gäster runtomkring. Var en kompisreunion med tre grabbar som inte setts på 28 år + en fru. Den svenska oxfilén uppskattades, surf & turf och meat mixed grill lika så. Den extra 5:e stjärnan p.g.a. engagerande och rolig personal.

Tack jungim1979
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Riktigt god mat och väldigt bra service! Godaste maten på länge. Personalen var närvarande och väldigt servicemind

Tack 566mimmis
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Om ni vill äta gott, ha bra service och sitta i en trevlig miljö. Så rekomenderar jag Black Stone steakhouse i Sundsvall. Hitt åker jag fler gånger!

Datum för besöket: juni 2021
Tack lottab801
Omdömet skrevs 24 juni 2021

God mat och härlig atmosfär. Bra service och supertrevlig personal. Tack Ben och Heli för att ni finns i Sundsv♥️

Datum för besöket: juni 2021
Tack YasminMoon1

Resenärer som tittade på Blackstone Steakhouse - Sundsvall tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Blackstone Steakhouse - Sundsvall? Berätta vad du tyckte!