“Godaste köttrestaurangen”

Blackstone Steakhouse - Sundsvall
Rankad som nr 14 av 145 Restauranger i Sundsvall
Beskrivning: Bra mat ska det spraka om. På Blackstone Steakhouse lagar vi alltid mat med högkvalitativa råvaror. Våra varmrätter serveras på 400°C lavasten.
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Riktigt god mat och väldigt bra service! Godaste maten på länge. Personalen var närvarande och väldigt servicemind

Datum för besöket: juli 2021
Tack 566mimmis

Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Om ni vill äta gott, ha bra service och sitta i en trevlig miljö. Så rekomenderar jag Black Stone steakhouse i Sundsvall. Hitt åker jag fler gånger!

Tack lottab801
Omdömet skrevs 24 juni 2021

God mat och härlig atmosfär. Bra service och supertrevlig personal. Tack Ben och Heli för att ni finns i Sundsv♥️

Tack YasminMoon1
Omdömet skrevs 23 juni 2021

Härlig miljö. Alla var mycket trevliga och hjälpsamma. Viktigast av allt, maten så god och så härligt o roligt presenterad. Vi kommer att komma tillbaka ofta:)

1  Tack imattiasforss
Omdömet skrevs 12 juni 2021

Toppen mat,. Väldigt god förrätt,. Vi tog en carpaccio som vi delade på.. Sedan väntade hjort och lamm som huvudrätt,. Maten kom väldigt fort
Och servicen var toppen notch. Tack Mira som har full koll på restaurangen och ägaren som har en familjär stämning i lokalen. :-)
Och väldigt fint har dom fått till det i restaurangen. Rekommenderas

Tack joakima659

Resenärer som tittade på Blackstone Steakhouse - Sundsvall tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Blackstone Steakhouse - Sundsvall? Berätta vad du tyckte!