“Dåligt ”

Lägg till den.
Great Eastern
Rankad som nr 124 av 143 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Ingen mat framme, nudlarna var inte klara samt riset var hårt och hade torkat ihop. Bara några få rätter framme och allt var smaklöst

Datum för besöket: maj 2021
Tack amigid

Omdömet skrevs 10 januari 2020

God klassisk kinamat och trevlig personal men lokalen var för ljus, för kall och för märkt inredd. Kändes som att man sätt i en bespisning...

Datum för besöket: januari 2020
Tack 466me
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Jättegod mongolisk buffé, mycket att välja på och fräscha råvaror. Det ingår även vanlig buffé, sushi och salladsbuffe i priset, så det är riktigt billigt! Trevlig personal och fräscht. Mycket centralt. Många sittplatser. Kan verkligen rekommenderas. De har även restauranger i Umeå och 1 i Lycksele.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack Trubbnos
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Nya Great Eastern får högt betyg med riktigt god asiatisk buffé som innehåller allt den ska göra. Rena och snygga lokaler samt trevlig personal. Lunchen kostar 99 kr

Datum för besöket: augusti 2019
3  Tack Lars-Erik E
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Det fanns flera rätter att välja mellan men väldigt basic och rätterna höll väldigt olika kvalitet.Vissa rätter smakade riktigt dåkligt och kunde inte ätas upp.Min vän frågade utifrån (särskilda restriktioner pga en operation)och visade upp ett intyg från sjukvård om särskilda önskemål och det kunde inte tillgodoses.Efter vi ätit första vändan fyllde de inte på mer mat och det var flera tomma kantiner i buffén långt innan lunchstängningen.Min vän ville prova suschi för första gången men det låg endast 3st bitar kvar...hon skulle fråga om fler men blev utvisad av annan personal ...."Där får du inte gå"...För tillfället fanns ingen annan i restaurangen att fråga.Kaffet hade också tagit slut och frontpersonalen sa att de inte hade tänkt koka nytt för kl hade slagit 14.00.
Jag hävdade att vi inte hade brådska (och kände att stämningen inte blev trevlig) men att vi väntade gärna på 2 koppar kaffe.När jag kom hem tycktes jag inte tåla maten.Engångs besök!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Jessica J

Resenärer som tittade på Great Eastern tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Great Eastern? Berätta vad du tyckte!