Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline76 US$
eDreams76 US$
Agoda.com89 US$
FindHotel94 US$
Tripadvisor76 US$
Trip.com
Omdömet skrevs 30 juni 2020 från mobil enhet

Enligt bokningen via Risskov skulle det ingå frukostbuffé. Vet inte om en skål med müsli och färdigbredda mackor är buffé. Jag vet, det är Corona ... men så här torftigt har det inte varit någon annanstans. Plastskedar att äta med och pappmuggar till kaffet. Fint miljötänk där ...
Dessutom var personalen oengagerad och ointresserad.
Rummen pyttesmå men fräscha, och skön säng får jag väl tillägga.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 949lenal
goodmorningsundsvall, Manager på Good Morning+ Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2020

Hej!
Vår frukostbuffé är komponerad av vad vi tror uppskattas allra mest av våra gäster. Vi beklagar om den inte höll måttet, vi har självklart tagit dina synpunkter vidare. Vi hälsar dig välkommen åter så vi får en ny chans att göra dig helt nöjd.

Omdömet skrevs 3 juni 2020

Rent och trevligt, bra läge, bra med bilparkering precis utanför hotellet. Det enda dåliga var att frukosten som enligt bokningssidan skulle ingå inte gjorde det utan istället erbjöds man att köpa en frukostpåse för 85 kr, vilket jag anser vara en dumsnål blåsning från deras sida. Annars var allt övrigt helt ok.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack TomResande
goodmorningsundsvall, Manager på Good Morning+ Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2020

Hej!
Tack för dina kommentarer och framförallt att du tagit dig tid att skriva till oss.
Ledsen att höra att ni missade informationen om att frukosten ingår när man bokar direkt via oss eller på vår hemsida. Hoppas ändå ni trivdes hos oss.
Jag hoppas ni ger oss chansen att välkomna er i framtiden.

Omdömet skrevs 8 april 2020 från mobil enhet

Rummet var lite för litet och värme var lite svag. Ingen frysskåp och bordet var väldigt litet ffa om man tänker att det var ett dubbelrum.
Rummets igen var ok och toan var liten dock ok.
Ligger väldigt nära centrum och parkering är kostnadsfri mellan 16-8.
Har inte ätit på hotellet och barnunge haft så många kontakt med personal som var dock trevlig.
Priset är ganska högt jmf med kvalité och tillbehör.
Trots allt var den billigaste som hittades med toalett.
Man kan kanske hitta något bättre.
Den enda som är roligt är det att hotellet är en gammal båt.

Datum för vistelsen: april 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack T8808KEclaudiop
Omdömet skrevs 28 februari 2020 från mobil enhet

Hotellet är en båt som ligger alldeles vid kajen alldeles nära Storgatans begynnelse.

Först av allt är det mycket enkelt att boka via hotellets egen hemsida. Det finns så vitt jag vet inget loyalty program vilket är det enda lite negativa med det här hotellet.

Rummen ligger på 3 olika våningar. Allting är kompakt och nära som man kan tänka sig på en båt. Finns till och med en stor och rymlig hiss på båten.

Den som slår en är renligheten och alltings precisa plats. Rummen är såklart små men mycket bra optimerade. Finns de vad man behöver om man är här ensamma.
Receptionen ligger belägen alldeles rätt fram när man kommer ombord på båten.

Receptionisten Felicia var otroligt duktig och hade en vänlig inställning. Det var slut på kaffe men snabbt var hon framme och fixade mer trots det var sent på kvällen.

Frukosten serverades tidigt och hade en fin variation och också bättre än vad som oftast bjuds på hotell som kostar under tusenlappen per natt.

Gästerna var mestadels arbetare och byggnadsarbetare vilket det brukar vara på såna här hotell (utan loyalty program) men klassen och nivån på hotellet är.myclet bättre än många sunkiga gamla Scandic hotell och Comfort nivån inom Nordic Choice.

Helt klart ett bra alternativ om man är i Sundsvall på arbete och vill ha en skön natts sömn i bekväm miljö för en mycket rimlig peng.

Om det finns ett loyalty program får gärna hotellet svara och påvisa motsatsen.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Tobiasm1975M
Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Fräscha och välstädade rum. Bodde där Torsdag till Mån och det va tyst och lugnt i korridoren även när det va helg. Kanske inte största rummet, men är man ensam passade det bra. Väldigt bra Wi-Fi och parkering. Väldigt prisvärda rum om man bokar på rätt ställe. Nära casinot och gångavstånd till stan. Jag fick rum mot e4an men bra isolering, blev aldrig störd av vägen. Kanske inte så bra info i foajén, va väldigt unga flamsiga tjejer som jobbade. Perfekt även att de har hundrum. Sköna sängar och bra frukost.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Trubbnos
goodmorningsundsvall, Manager på Good Morning+ Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2019

Hej!
Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att skriva en kommentar. Din åsikt är mycket viktig för oss. Vi är väldigt stolta över vårt fina hotell, och blir ännu stoltare när gästerna håller med oss. Vi tar åt oss av allt ert beröm.
Låt det inte dröja för länge innan vi ses igen.