Omdömet skrevs 5 augusti 2018

Härlig upplevelse för barnen att gå ut på däck och titta. Det gick att gå ända upp på taket. Att sova på ett fartyg var förstås också spännande för de små. Fräscht, fint litet rum. Trevlig personal. Saknade dock barnmeny i restaurangen.

• Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack violen2018
Håkan M, Front Office Manager på Good Morning+ Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Vi blir alltid glada av att höra hur våra gäster haft det hos oss. Tack för ditt omdöme.
Vi är väldigt stolta över vårt fina hotell, och blir ännu stoltare när gästerna håller med oss. Vi tar åt oss av allt ert beröm.

Hoppas vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Sköna sängar, trevlig personal, frukosten var inte mer än ok. Billigt. Har du klaustrofobi lr väger mer 150 kg, så ska du inte bo här. Boka inte heller rum här om du är i klimakteriet och har vallning, då rummen inte har AC.

Tack ANn L

Vi uppskattar alltid när gäster recenserar oss, det är så vi kan bli bättre!
Din kommentar och feedback betyder mycket för oss och vi kommer att ta den vidare i arbetet att göra vårt hotell ännu bättre.

Hoppas vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Läget är toppen, hotellet fint o fräscht. Frukosten bra med variation. Men rummen är för små, o luften var kvävande. Hörde andra frukostgäster klaga på att de sovit dåligt pga värmen i rummet.
Där behöver Good Morning hotel göra en förändring. Annars kan jag ej bo här igen. Tyvärr....
Eva från Norrköping

Tack Eva P
Sarah K, Marketing på Good Morning+ Sundsvall, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Hej

Vi blir väldigt glada att höra om din vistelse, tack att du skrivit om oss. Det låter som ni haft en härlig vistelse hos oss, vad roligt att höra. Vi tar med oss din konstruktiva feedback gällande värmen och beklagar att vi inte kunde lösa problemet på plats. Det har onekligen varit en sommar utöver det vanliga. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss.

Mvh/ Gustav - Good Morning Sundsvall

Omdömet skrevs 27 juli 2018

Omysigt rum, strilt och tråkigt. Badrummet var okej, toaletten var inte helt städat. Madrassen var plastig, gled lätt av sängen. Utbudet på frukosten var dåligt. Mycket som tog slut trots att det var en timme kvar av frukostiden. Fick vänta 20 min på att brödet skulle komma. De måste bli bättre på att hitta struktur kring frukosten mycket som behöver organiseras. Trots detta var läget väldigt centralet, med frukosttider och trevlig perosnal.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack moze2018

Vi uppskattar alltid när gäster recenserar oss, det är så vi kan bli bättre!

Jag hoppas vi får chansen att välkomna er igen.

Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Unikt att kunna bo centralt i Sundsvall i en båtmiljö. Inga stora rum men väldisponerade. Skön säng och härlig utsikt mot vattnet. Trevligt att sitta på däcksbaren och njuta av dryck och miljön. Frukosten var riktigt bra med framförallt gott bröd och kaffe. Återkommer gärna nästa gång vi besöker Sundsvall.

Tack Umeahakan

Tack snälla för att du tagit dig tid att dela din härliga vistelse hos oss.
Vi blir alltid lika glada när våra gäster trivs hos oss, det är ni som gör det möjligt. Jag ska se till att personalen får läsa ditt fina omdöme.

Varmt välkomna åter.