“God pasta och bra service”
Omdöme om O'leareys

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
O'leareys
Rankad som nr 114 av 143 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 18 maj 2021

Vi tog en oxfile pastan som var god och servicen var bra med snabb service av både öl och maten. Lite hög ljudnivå men vi är ju på Olearys. Kan rekommederas.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Jonashem
Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Jag hade besök av en kompis från Tyskland och vi bestämde oss för att titta på en fotbollsmatch och dricka en öl på O'Learys söndagen 23/8. I pausen gick vi ut för att röka. Min kompis tog med sig sin öl vilket är fullkomligt naturligt i Tyskland och jag tänkte inte på saken. Efter en liten stund kom bartendern ut, grymtade något om förbud, slet glaset ur händerna på min kompis hällde ut ölen på gatan. Min kompis gick då in och bad om ursäkt och förklarade att han inte kände till de svenska reglerna. Svaret från bartendern blev: "Spela inte dum. Din kompis sa att det är förbjudet." När jag hörde detta konfronterade jag bartendern som då sa att "någon" hade sagt till honom. Jag bad honom peka ut denne "någon" och fick då svaret: "Det är bara så." Jag påpekade då att han sannerligen gav er dåligt rykte men fick inget svar.
Det bartendern skulle gjort var att gå ut och lugnt förklara reglerna och att erbjuda sig att gå in och ställa glaset på vårt bord.
För övrigt kan nämnas att borden stod cirka 30 centimeter från varandra så någon social distansering var inte möjlig.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Theoliten
Omdömet skrevs 12 november 2018 från mobil enhet

Bokade farsdagsmiddag här för familjeb för här finns något för alla. Bra mat, mycket trevlig service! Men, betyget dras ner av att det är alldeles för många tv-apparater. Ha en del av restaurangen utan tack.

Datum för besöket: november 2018
Tack Mary H
Omdömet skrevs 25 september 2018

Här får man alltid bra mat och dryck. Att man dessutom kan se på sport samtidigt är för mig ett plus. Jag gillar hela deras meny och det räcker oftast med en förrätt för att bli mätt.

Datum för besöket: september 2018
Tack DonTomasi

Resenärer som tittade på O'leareys tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt O'leareys? Berätta vad du tyckte!